Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب هادیان فرد دبیر علمی همایش ملی روانشناسی و سلامت گفت:  همایش ملی روانشناسی و سلامت با هدف ارتقای سلامت اجتماعی و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی ۲۰ و ۲۱ آبان در شیراز برگزار می‌شود.

او، بیان کرد:  برخی از محور‌های این همایش شامل سبک زندگی و دین، معنویت و فرهنگ، سبک زندگی و مبانی اخلاق، سبک فضای مجازی، سبک زندگی و ورزش، سبک زندگی و سواد اطلاعاتی، سبک زندگی دوره‌های تحولی و سبک زندگی و رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادیان فرد تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند تا اول شهریور ماه امسال آثار خود را به نشانی شیراز، میدان ارم، پردیس دانشگاه شیراز، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دفتر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، کد پستی ۷۱۹۴۶۸۴۷۵۹ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۱۳۴۶۷۹-۰۷۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همایش ملی روانشناسی و سلامت آسیب های اجتماعی فضای مجازی سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان

در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون علل مهاجرت و پیامدها و راهکارهای پیشگیری از آن بحث و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، دومین روز از گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرده است، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ برگزار شد.

علی باباپور عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز درباره علل مهاجرت و پیشگیری از آن اظهار کرد: برخی از کشورها تلاش دارند نخبگان یا دانشجویان ما را به دلایل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی و غیره به مهاجرت وادار کنند که لازم است دانشجویان را نسبت به پیامدهای مهاجرت هوشیار کنیم.

وی همچنین به تشریح چالش‌های ترویج سبک زندگی سالم پرداخت و گفت: با پیشگیری از افراط و تفریط در زمینه‌های مختلف می‌توانیم چرخ زندگی را متعادل کنیم.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان پیرامون مشاوره، سلامت و سبک زندگی از دیگر برنامه‌های دومین روز همایش ملی بود.

گفتنی است، چنگیز رحیمی عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز نیز در این گردهمایی در زمینه "ساماندهی مدیریت خدمات مشاوره برای مدیران" و احسان اسکندری عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه "راهکارهای حل چالش‌های روانی - اجتماعی دانشجویان، به ارائه سخنرانی پرداختند.

کد خبر 747904

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو