Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:54:22 GMT

اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در ۲۵ شهرخوزستان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۲۳۲

اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در ۲۵ شهرخوزستان

فتاحی‌راد از اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در ۲۵ شهر خوزستان خبر داد و گفت: این طرح در مناطق کمتربرخوردار و خانواده‌ای بی‌بضاعت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «بیژن فتاحی‌راد» امروز (شنبه 16 فروردین) در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح فرشتگان رحمت خبر داد و اظهار کرد: این طرح در مناطق کمتربرخوردار و خانواده‌های بی‌بضاعت ۲۵ شهرستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: در این طرح حدود چهار هزار و 400 بسته مواد غذایی به ارزش 733 میلیون تومان و حدود چهار هزار و 700 بسته بهداشتی به ارزش 282 میلیون تومان تهیه و میان خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت خیرین و توسط معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان انجام شده است تصریح کرد: این طرح تا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فرشتگان رحمت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در بارندگی اخیر طی ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات به ۲۱۵۲ نفر متاثر از سیلاب و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.⁣

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: از سیزدهم اردیبهشت تا پانزدهم اردیبهشت در مجموع ۱۶ شهرستان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفته است و در مناطقی از آن‌ها شاهد وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی بودیم.⁣

وی افزود: در این بین نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات را اجرا و در جریان آن به ۲۱۵۲ نفر متأثر از سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی کردند.⁣

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به اینکه این عملیات که با به‌کارگیری ۵۷ دستگاه خودروی امدادی انجام شد، خاطرنشان کرد: در این مدت تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب ۳۵ منزل مسکونی شدند.⁣

کد خبر 750767

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • خانواده‌ ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» مهمان هلال‌احمر شدند
  • خانواده‌ای ۱۱ نفره گرفتار در کوه اکوز داغی مهمان هلال‌احمر شدند
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان