Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@02:31:05 GMT

۹۵ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۳۸۴

۹۵ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری غربالگری شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرانی پیش از ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: با مشارکت خوب مردم و همکاری دست اندرکاران امر سلامت و کادر بهداشتی و درمانی، تاکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان غربالگری شده‌اند.

وی بیان کرد: حدود سه درصد جمعیت استان تاکنون به تلفن ۴۰۳۰ پاسخ نداده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: از دلایل عمده آمار پایین‌تر مبتلایان به کرونا در استان نسبت به کشور، شرکت جمعیت حداکثری در طرح غربالگری و شناسایی به موقع بیماران جدید و تحت مراقبت و قرنطینه قرار دادن آنها است و در راستای ادامه این روند دانشگاه علوم پزشکی استان تصمیم دارد تا مرحله جدید غربالگری برای افراد پر خطر مانند مبتلایان به فشار خون، سرطان، دیابت و … که سطح ایمنی آنها پایین است، آغاز کنند که در این زمینه نیز استان در سطح کشور پیش رو بوده و امیدوار هستیم و بتوانیم به عنوان الگو برای سراسر کشور عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تب سنجی و غربالگری مسافران توسط نیروهای بسیج جامعه پزشکی و داوطلبان هلال احمر استان در مبادی ورودی استان و شهرها با برپایی پایگاه‌ها و ایستگاه‌های سلامت انجام و عبور و مرور در مبادی ورودی همچنان تحت کنترل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: لباس‌های حفاظت شخصی تولید کارگاه‌های خود جوش مردمی و اهدایی خیرین نیک اندیش به کادر درمانی برخی بیمارستان‌ها تحویل شد.

وی گفت: ضد عفونی معابر و سطوح عمومی، محیط‌های کارخانجات و ادارات توسط تیم‌های مداخلات بهداشت محیط، تیم‌های بسیج کارمندی و کارگری و… به طور مرتب در حال انجام است.

کد خبر 4891882

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب طرح غربالگری گرگان شهرکرد روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، الهه کاویانی بروجنی از طرف کمیته داوران فدراسیون تیراندازی بعنوان داور به مسابقات تیر و کمان کشور دعوت شد.

بیشتر بخوانید

قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

لازم به ذکر است، مرحله اول رنکینگ کشوری مسابقات تیر و کمان رشته ریکرو و کامپوند در شیراز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری