Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@02:27:24 GMT

سارقان حرفه ای قطعات خودروهای قم در دام قانون

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۴۳۲

سارقان حرفه ای قطعات خودروهای قم در دام قانون

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ مراد حسین جعفریان،فرمانده انتظامی شهرستان قم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو، قطعات خودرو و معابر در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۷ شهید بهشتی بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت و با انجام یکسری اقدامات پلیسی بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه باند سارقان را شناسایی و ۳ نفر را دستگیر و در بازرسی از پاتوق آن‌ها انواع قطعات اموال مسروقه داخل خودرو را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اضافه کرد: در بازجویی بعمل آمده سارقان به سرقت بیش از ۲۰ فقره داخل خودرو، قطعات خودرو و معابر از قبیل ضبط خودرو، فلش، عینک، طلاجات، چادر مسافرتی، پاور بانک، تلفن همراه و باطری خودرو اعتراف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.


سرهنگ جعفریان در پایان به همشهریان و مردم عزیز توصیه کرد: از شهروندان درخواست داریم توجه جدی را به هشدار‌ها و تذکرات و آموزش‌های همگانی که پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرایم ارائه می‌دهد، مدنظر قرار دهند تا شاهد سرقت اموال در حوزه داخل خودرو، قطعات خودرو و معابر نباشند.


فرمانده انتظامی شهرستان عنوان کرد: یکی از مواردی که در افزایش سرقت می‌تواند اثرگذار باشد، بی تفاوتی صاحبان اموال یا مالکان خودرو نسبت به قفل کردن درب خودرو و جا گذاشتن اشیاء قیمتی در منظر و مرئی و داخل خودرو است که اگر چنانچه به توصیه‌های پلیسی توجه ویژه‌ای داشته باشند شاهد سرقت در سطح استان نخواهیم بود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت خودرو دستگیری سارقان انتظامی شهرستان قطعات خودرو داخل خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سیم و کابل در دام قانون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: باند سرقت سیم و کابل با دستگیری۶ سارق و ۳ مالخر متلاشی شد که در این راستا سه خودرو هم توقیف شد
سردار امان الهی افزود: ارزش اموال سرقت شده بیش از ۲۰ میلیارد تومان و مس جمع آوری از کابل‌های سرقتی ۳ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سارقان سیم و کابل در دام قانون
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران