Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@21:37:24 GMT

تولید و توزیع روزانه ۵۰۰۰ ماسک توسط فعالان قرآنی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۴۶۰

تولید و توزیع روزانه ۵۰۰۰ ماسک توسط فعالان قرآنی

قائم مقام سازمان دارالقرآن از تولید و توزیع روزانه ۵ هزار ماسک توسط این سازمان و با کمک فعالان قرآنی در مؤسسات خبر داد.

به گزارش ایسنا، درپی شیوع ویروس کرونا، نهادها و گروه‌های مختلف هرکدام به نحوی به مبارزه با این ویروس می‌پردازند. عده‌ای محلول‌های ضدعفونی تهیه و توزیع می‌کنند، برخی ماسک تولید و توزیع می‌کنند و برخی هم به ضد عفونی معابر و مکان‌های عمومی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از فعالان قرآنی هم در این راستا با محوریت سازمان دارالقرآن به تولید ماسک مشغول هستند تا همگام با دیگر اقشار در ریشه‌کنی ویروس کرونا نقشی ایفا کنند.

محمد ذوالفقاری- قائم‌ مقام سازمان دارالقرآن- درخصوص این حرکت سازمان دارالقرآن گفت: باشیوع ویروس کرونا و باتوجه به تعطیلی مؤسسات و نهادهای قرآنی تصمیم گرفتیم تا با استفاده از ظرفیت فعالان قرآنی خصوصاً مؤسسات اقدام به تولید ماسک برای مبارزه با کرونا کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا ابتدا با برخی نهادها و اصناف مکاتباتی را انجام دادیم تا بتوانیم پارچه و مواد اولیه تهیه کنیم. به لطف خدا ملزومات اولیه فراهم شد و کار تولید ماسک با کمک برخی مؤسسات قرآنی داوطلب آغاز شد.

قائم مقام سازمان دارالقرآن از تولید روزانه ۵ هزار ماسک خبر داد و گفت: استقبال فعالان قرآنی از این کار تا حدی بود که ظرفیت تولید افزایش یافت و طی دو هفته اخیر روزانه ۵ هزار ماسک تولید می‌کنیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه این ماسک‌ها رایگان توزیع می‌شوند گفت: ماسک‌های تولیدی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین در در بین عموم مردم در استان‌های مختلف و با اولویت مناطق کم‌برخوردار توزیع می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس تولید ماسک موسسات قرآنی سازمان دارالقران سازمان دارالقرآن فعالان قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید از افسران جنگ اقتصادی به شمار می روند که در این شرایط تحریمی با همه امکانات و توان در عرصه تولید حضور دارند.

استاندار قم بیان کرد: رویکرد مجموعه استان حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل مسیر سرمایه گذاری است که ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قم به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و موضوعات مورد دغدغه فعالان اقتصادی دنبال می شود.

آقامیری اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی دارد و ما بر این امر اعتقاد داریم و توجه به این بخش از برنامه های استانداری قم است.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم در عرصه رونق اقتصاد و حمایت از بخش تولید دغدغه جدی دارد و در طول دوره فعالیت این دولت شاهد این رویکرد بوده ایم.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی از مهمترین عوامل شکوفایی و رونق بخش تولید است و در البته نباید از پرداخت مالیات فرار کرد و در عین حال اخذ مالیات باید از درآمدهای واقعی باشد.

کد خبر 6094280

دیگر خبرها

  • اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن