Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:21:37 GMT

نماهنگ صلوات شعبانیه با نوای میثم مطیعی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۵۷۶

نماهنگ صلوات شعبانیه با نوای میثم مطیعی

‍‍‍‍‍‍

قرائت صلوات شعبانیه به صورت روزانه در ماه شعبان هنگام ظهر و شب بسیار توصیه شده است. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکی از اعمال توصیه‌شده برای روزها و شب‌های ماه مبارک شعبان «صلوات شعبانیه» است. این دعا گرچه کوتاه اما سرشار از مفاهیم و معارف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مضمون اصلی این صلوات بیان جایگاه اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و تأکید بر ولایت ایشان است.

در ادامه نماهنگ این دعا را با صدای میثم مطیعی مداح اهل‌بیت(ع) تماشا می‌کنید.

حجت‌الاسلام فرحزاد: با "صلوات" گرفتاری و بلا دور می‌شودمناجات و دعا در ماه شعبان مقطعی از سیر الی الله است/ استفاده از تقارن بهار و ماه شعبان برای ورود بهتر به ضیافت‌اللهحُسن ظن به خدا و اجابت دعاادعای عجیب کشیش آمریکایی در روزهای کرونایی: خدا بنده‌اش را به کلیسا نمی‌آورد تا مبتلا به کرونا کند !

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT16 واژه های کاربردی مرتبط میثم مطیعی ماه شعبان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میثم مطیعی ماه شعبان دعا میثم مطیعی ماه شعبان ماه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید

 امین سالمی (رهبر ارکستر نوای آفتاب) ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال جدید ۳۱ خردادماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد. او درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکسترهای مختلفی را آغاز کردم، همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند،‌ توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود؛ چراکه عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور یک خواننده تحت‌الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

 ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • نماهنگ حریفت منم منتشر شد
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید