Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرحله تکمیل ظرفیت مجدد دوره‌های کاردانی و کارشناسی مهرماه ۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی در بهمن ماه ۹۸ آغاز شد. 

زمان ثبت نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت مجدد دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) جمعه ۲۲ فروردین ماه ۹۹ به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به اعلام نتایج قطعی پذیرش مرحله «تکمیل ظرفیت مجدد» دوره‌های کاردانی حرفه‌ای، کاردانی فنی، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی در بهمن‌ماه سال ۹۸، پذیرفته‌شدگان دوره‌های مذکور باید با توجه به راهنمای ثبت شده در سامانه جامع آموزشی هم آوا نسبت به بارگذاری مدارک (به صورت غیرحضوری) در سامانه مذکور اقدام کنند و اطلاع‌رسانی در این خصوص به عهده مراکز آموزشی است.

بیشتر بخوانید:  ارتقا جایگاه دانشگاه امیرکبیر در رتبه بندی موضوعی «کیواس»

این دسته از پذیرفته‌شدگان دانشگاه جامع علمی کاربردی در دوره‌های کاردانی از روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه و در دوره‌های کارشناسی از روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته، تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ فرودین‌ماه سال ۱۳۹۹ می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

زمانبندی سایر فرآیند‌های مربوط از قبیل ثبت‌نام، انتخاب واحد و ثبت مغایرت (اعم از موثر و غیر موثر) که باید توسط واحد‌های استانی، مراکز آموزشی و پذیرفته‌شدگان به صورت حضوری انجام پذیرد، در سال ۱۳۹۹ متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علمی کاربردی تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر دبستان امیرکبیر گفت: دانش آموزان با کسب قبولی در مرحله اول به مرحله نیمه نهایی این مسابقات کشوری راه یافتند.

نسرین غبیشاوی گفت: در این دوره از مسابقات سه کلاس پایه ششم شرکت کرده بودند و کلاس ششم میعاد یک با هدایت سیده ملیحه شریعتی توانست با موفقیت در مرحله اول کشور به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

وی افزود: آزمون مرحله نیمه نهایی این لیگ علمی بیست اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در دوره چهاردهم به مرحله نیمه نهایی و در دوره شانزدهم لیگ علمی بین المللی پایا به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه پیدا کرده بودند.

وی افزود: امسال نزدیک به ده هزار دانش آموز در این مسابقه علمی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود