Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،علی کریمی‌فیروزجایی منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم، با اشاره به شعار سال 99 اظهار داشت: نامگذاری هرساله رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط زمانی در اول فروردین سال‌های گذشته که از اول فروردین ۷۸ آغاز شده بود، امروزه به‌عنوان شعار سال در کشور مطرح است و رهبری معظم با اطلاعات و گزارش‌هایی که از سراسر کشور دریافت می‌کنند و همچنین اشرافی که به مسائل مختلف کشور دارند برای حل مشکلات اقتصادی و یا موارد دیگری از جمله فرهنگی و یا دینی ملت را به یک موضوع توجه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ادامه داد: حقیقتا در این سال‌ها به‌نظر می‌آید آنچه که باید شعارهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب تحقق عینی پیدا کند، متأسفانه مهجور ماند و این مربوط به همه دستگاه‌های اجرایی و قانون‌گذاری و فرهنگی کشور است که بایسته و شایسته توجه جدی نگرفته شد.

  

کریمی‌ فیروزجایی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور که تحت تأثیر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان قرار دارد و از طرفی هم در این چندساله، بی تدبیری و عدم مدیریت دولت در حوزه اقتصاد و به خصوص توجه به تولید سبب شده‌ است که بار تحریم‌ها بیشتر دیده شود،‌ اظهار داشت: بر این اساس منتخبین ملت در مجلس یازدهم با نامه به مقام معظم رهبری ضمن تبریک سال جدید اطمینان دادند که در دوره جدید مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار «جهش تولید» در سال 99 با آمادگی کامل و با تحقیق و بررسی کارشناسانه از هیچ کوششی دریغ نکنند و اطمینان می‌دهیم که موتور تولید کشور با سرعت و جهش فوق‌العاده‌ای راه افتد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس یازدهم منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، امروز صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

واریز 2 میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به‌طور پیوسته برگزار شده است.

خبرهای تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال