Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:55:54 GMT

صدور ۳۹۶ پروانه نظام صنفی کشاورزی در مهریز طی سال گذشته

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۸۳۸

صدور ۳۹۶ پروانه نظام صنفی کشاورزی در مهریز طی سال گذشته

ایسنا/یزد رئیس تعاون روستایی شهرستان مهریز از صدور ۳۹۶ پروانه نظام صنفی کشاورزی در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

«محمود اکبری» از صدور ۳۹۶ پروانه نظام صنفی کشاورزی طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: نظام صنفی کشاورزی با هدف دفاع از حقوق و منافع صنفی بخش کشاورزی در زمینه تولید، هویت بخشی به مشاغل آنها، تامین امکانات و خدمات اجتماعی تولیدکنندگان و بهره‌برداران کشاورزی در سال گذشته با عضو گیری ۳۹۶ نفر در شهرستان مهریز مشغول به فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شبکه تعاونی‌های تحت نظارت این اداره برای تامین نیازهای اعضا و روستائیان ۹۹۴ تن انواع کود شیمیایی و ۲۷ هزار و ۶۰۵ تن انواع نهاده‌های دامی را در سال گذشته توزیع کردند.

رئیس تعاون روستایی مهریز به توزیع شیر در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۸۶۶ تن شیر در دو ایستگاه شیر شرکت تعاونی دامداران شهرستان مهریز خریداری شده است.

وی گفت: صورتحساب‌های مالی، مدارک و اسناد مالی ۹ شرکت تحت نظارت اداره تعاون و روستایی مهریز در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است.

اکبری با اشاره به حسابرسی عملیاتی شرکت‌های تعاونی در سال گذشته نیز تصریح کرد: در همین راستا به شش شرکت تعاونی پیشنهادهای اصلاحی برای تشخیص فرصت‌های و بهبود عملیات ارائه شد.

وی درادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵ شرکت تعاونی روستایی، ۴ شرکت تعاونی کشاورزی، یک شرکت تعاونی تولید روستایی، یک نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی تحت نظارت اداره تعاون روستایی فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی مهریز، اکبری در پایان یادآور شد: اداره تعاون  روستایی شهرستان مهریز وظیفه هدایت، حمایت و نظارت بر تشکل‌های روستایی و کشاورزی در این شهرستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعاون روستایی مهريز نظام صنفي كارهاي كشاورزي نظام صنفی کشاورزی شهرستان مهریز تعاون روستایی سال گذشته شرکت تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان در کارگروه املاک و مستغلات شهرستان گفت: نظارت مستمر بر بازار مسکن موجب کاهش قیمت می‌شود و باید با همکاری یکدیگر و با ارائه راهکار مناسب به کاهش اجاره‌بهای مسکن در شهرستان کمک کنیم.
رئیس اتحادیه املاک و مستغلات شهرستان گلپایگان هم در این جلسه با بیان اینکه طی پنج ماه گذشته ۴۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است؛ افزود: در طی این بازرسی ها واحدهای بدون پروانه اخطار دریافت کرده‌اند و 30 طرح شکایت از بنگاه‌ها ثبت شده است که ۹۰ درصد آن به صلح و سازش منجر شد.


احمد حمزه لو؛ از صدور ۱۴ پروانه کسب جدید، و ابطال هشت پروانه کسب در گلپایگان هم خبر داد وگفت: پس از 6 سال، قانون اصلاح نرخ‌نامه طی فرایند قانونی و با همکاری شورای نرخ‌گذاری و انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان و کمیسیون اقتصادی و نظارت اتاق اصناف انجام شد.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ درصد نرخ اجاره‌بهای مسکن در شهرستان افزایش یافته است، گفت: نرخ اجاره‌بهای مسکن از دوم اردیبهشت هر سال به دلیل تورم، قیمت تعمیر و تجهیز و عقب‌ماندگی عرضه از تقاضا افزایش پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل