Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@06:17:48 GMT

حمایت مالی نتفلیکس از انجمن تهیه‌کنندگان هند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۰۲۳

حمایت مالی نتفلیکس از انجمن تهیه‌کنندگان هند

ایران اکونومیست-کمپانی نتفلیکس مبلغ یک میلیون دلار به صندوق امداد انجمن تهیه کنندگان هند اهدا کرد.

با اعلام کمپانی نتفلیکس در روز جمعه، این غول فیلمسازی و پخش آنلاین فیلم‌های سینمایی، مبلغ ۱ میلیون دلار به صندوق امداد انجمن تهیه کنندگان هندی کمک کرده است.

این صندوق که ماه مارس توسط این انجمن ایجاد شده بود، در زمینه کمک و امداد به افرادی که در صنعت و جامعه سینمایی این کشور دچار آسیب شده اند، فعالیت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی آن کمک به افرادی است که به دلیل توقف تولید پروژه‌های سینمایی در این کشور در پی شیوع ویروس کرونا، جان خود را از دست داده اند.

این کمپانی به تمامی اعضای خود که قرار بود در این کشور فیلم بسازند هم حقوق چهار هفته را پرداخت خواهد کرد.

سخنگوی کمپانی نتفلیکس می‌گوید: ما از همکاری با انجمن تهیه کنندگان هند برای حمایت از کارکنان فیلم و تلویزیونی از متخصص‌های برق گرفته تا نجار‌ها و گریم کننده‌ها احساس خرسندی می‌کنیم. اعضای ما در هند همیشه در موفقیت نتفلیکس حیاتی بوده اند و حالا ما می‌خواهیم نقش خود را ایفا کنیم و به کسانی که در این شرایط بی سابقه قرار دارند، کمک کنیم.

روی کاپور رئیس انجمن تهیه کنندگان هند نیز می‌گوید: در ماه‌های گذشته با تعطیلی تولیدات سینمایی، بسیاری از افراد فعال در زمینه فیلم و تلویزیون که دستمزد‌های روزانه دریافت کرده اند، در امرار معاش به مشکل خورده اند. من از کسانی که به صندوق ما کمک کردند تا از همکاران خود حمایت کنیم، تشکر و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها

افشین صالحی نژاد در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان جیرفت برگزار شد، گفت: در وضعیت اقتصادی جامعه، کمک به خانواده مددجویان، خصوصا تدارک اشتغال برای آنان و نیز جذب کارآفرینان، اقدامی مهم است و این فعالیت‌ها بدون تردید در دوره جدید جدی گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صورت‌گرفته در انجمن حمایت زندانیان جیرفت قابل تأمل است؛ ولی همچنان انتظارات را برآورده نمی‌کند، بیان داشت: ابتدا باید خانواده‌هایی که واقعا نیازمند هستند، شناسایی شوند و سپس حمایت شده و مرتبا مورد سرکشی قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به لزوم توجه به خانواده زندانیان و نیاز به فعالیت جدی انجمن حمایت زندانیان، تصریح کرد: مدیرعامل جدید انجمن، چهره‌ای جوان، دلسوز و پر تلاش است و با توجه به تجارب و حسن شهرت در این سمت قرار گرفته است. 

 وی بیان کرد: در زمان کنونی، لازم است با فعالیتی مضاعف در حوزه حمایت‌ها از خانواده زندانیان پیش برویم. 

در این آیین از خدمات مسعود فاطمی قدردانی و حامد دلفاردی به سمت مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان