Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: تعهد یک ساله برای پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی محقق می‌شود اما در مورد استمرار آن باید در ستاد عالی بازی‌ها تصمیم بگیریم. 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با تعویق یک‌ساله المپیک توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی یکی از موضوعات مورد بحث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک تصمیم به پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی تا پایان تیرماه 99 گرفته بودند اما حالا با تعویق یک‌ساله المپیک این موضوع مورد ابهام قرار گرفته است.

کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرنگار آنا درباره استمرار پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی گفت: این موضوع قرار است در ستاد عالی بازی‌ها مورد بحث قرار گیرد و در مورد آن تصمیم بگیریم. در حال حاضر تعهد یک ساله برای پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی محقق می‌شود اما در مورد استمرار آن باید در ستاد عالی بازی‌ها تصمیم بگیریم. 

وی گفت: پیش از این در بهمن ماه 98 یک بار پرداختی داشتیم و به فدراسیون‌های مربوطه اعلام کردیم تا هر چه سریع‌تر آن مبلغ را به حساب ورزشکاران المپیکی خود واریز کنند تا قوت قلبی برای آنها باشد اما با توجه به تصمیمات کمیته بین‌المللی المپیک و تعویق یک‌ساله، منتظر هستیم تا وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری جلسه ستاد عالی بازی‌ها را اعلام کند و در مورد آن تصمیم بگیریم. پیش از این اتفاقات قرار بود تا پایان سال 99 ورزشکاران المپیکی حقوق دریافت کنند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد شرایط اردوی ملی‌پوشان اظهار کرد: این موضوع در حیطه مسئولیت فدراسیون‌های ورزشی است تا سازماندهی لازم را برای احراز آمادگی و کسب سهمیه در سال جدید انجام دهند اما طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در حال حاضر برگزاری تجمعات ممنوع است و لذا به تمامی ورزشکاران توصیه کردیم فعلاً در خانه تمرین کنند تا شرایط بهبود پیدا کند.

سعیدی با اشاره به تعویق یک‌ساله المپیک گفت: باید به این موضوع به عنوان یک فرصت نگاه کنیم تا بتوانیم سهمیه‌های خود را افزایش دهیم و ورزشکاران آماده‌تری به این میدان اعزام کنیم. البته که مشکلاتی هم وجود دارد مثل تغییر وزن و سن ورزشکاران که می‌تواند چالش‌برانگیز باشد اما با این‌حال به نظرم فرصت خوبی برای ورزشکاران پیش آمده است. متأسفانه شیوع ویروس کرونا جهان‌گیر شده است و مشکلات زیادی برای ورزش دنیا به وجود آورده است.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: دبیرکل کمیته ملی المپیک کیکاووس سعیدی حقوق ورزشکاران المپیکی تعویق المپیک حقوق ورزشکاران المپیکی ستاد عالی بازی ها تعویق یک ساله تصمیم بگیریم پرداخت حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت های غزه می شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

کد خبر 6087951

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی