Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:16:33 GMT

پرواز جاسوسی آمریکا بر فراز شبه جزیره کره

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۳۴۸

پرواز جاسوسی آمریکا بر فراز شبه جزیره کره

یک گروه پایش پرواز امروز (شنبه) اظهار کرد، یک هواپیمای شناسایی آمریکا احتمالا در ماموریتی برای رصد اقدامات کره شمالی به دنبال آزمایش‌های موشکی این کشور، بر فراز کره جنوبی به پرواز در آمده است.

به گزارش ایسنا، گروه پایش پرواز "Aircraft Spots" در توییتر خود نوشت: هواپیمای بوئینگ آرسی-۱۳۵نیروی هوایی آمریکا در آسمان استان گیونگی در نزدیکی سئول و شرق استان گانگوون رویت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری یونهاپ، این گونه هواپیما اغلب در این منطقه رویت شده و تازه‌ترین پرواز آن اوایل ماه گذشته میلادی صورت گرفته است.
ماموریت‌هایی از این دست در حالی صورت گرفته‌اند که کره شمالی پرتاب‌های موشکی خود را در ماه مارس و پس از وقفه‌ای چهار ماهه از سر گرفت. چهارمین و تازه‌ترین پرتاب آزمایشی کره شمالی در سال جاری میلادی در ۲۸ مارس صورت گرفت که شامل آزمایش دو پرتابه کوتاه برد به سمت دریای ژاپن بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، این بزرگترین سامانه تولید برق خورشیدی برای یک نیروگاه آب شیرین کن در عمان با ظرفیت سالانه بیش از ٣٢ هزار مگاواتساعت برق سبز است که ١٠٠ درصد از مصرف آب شیرین کن را در طول شبانه روز پوشش می‌دهد.

این نیروگاه که توسط Veolia با مشارکت TotalEnergies توسعه یافته است، نقطه عطف مهمی در جهت تلاش‌های کربن زدایی در منطقه است، زیرا به کاهش حدود ٢٧٢٠٠ تن انتشار CO ٢ در سال کمک می‌کند که معادل آلاینده‌های تولید شده توسط حدودا ٦٠٠٠ خودروی موتور احتراق داخلی در سراسر جهان است.

ساخت نیروگاه خورشیدی مذکور در ماه اوت ٢٠٢٣ آغازشد، بهره برداری از آن در ماه مارس ٢٠٢٤ انجام شد و قرارداد اجاره برای بهره برداری از این مزرعه خورشیدی تا ٣١ مارس ٢٠٣٦ است.

سلیم بن ناصر العوفی وزیر انرژی و مواد معدنی کشور عمان در جریان بهره‌برداری از این طرح، تولید برق از منابع تجدیدپذیر را یکی از اهداف چشم انداز عمان ٢٠٤٠ اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه