Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@12:50:42 GMT

فدراسیون بلاروس: دلیلی برای تعطیلی لیگ وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۳۹۵

فدراسیون بلاروس: دلیلی برای تعطیلی لیگ وجود ندارد

سرگِی ژاردتسکی، دبیرکل فدراسیون فوتبال بلاروس، اعلام کرد که علی رغم شیوع ویروس کرونا، دلیلی برای تعلیق فوتبال این کشور وجود ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث متوقف شدن برگزاری رقابت های ورزشی در سراسر دنیا شده اما لیگ برتر فوتبال بلاروس همچنان در جریان است. این در حالی است که تاکنون 351 مورد ابتلا به کرونا در این کشور ثبت شده و 4 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس، وحشت ایجاد شده از شیوع کرونا را یک روان پریشی جمعی توصیف کرد و اکنون ژاردتسکی هم تاکید کرد که فدراسیون فوتبال بلاروس قصد ندارد رقابت های سال 2020 که دو هفته از آن سپری شده را متوقف کند.

 

 

او به ای اس پی ان گفت:" ما شرایط را روزانه بررسی می کنیم. ما کاملا به سیستم درمانی مان ایمان داریم و در حال حاضر دلیلی برای متوقف کردن رقابت ها وجود ندارد. ما درک می کنیم که شرایط در بعضی کشورها بسیار جدی است اما با مشورت با مقامات مربوطه در بلاروس، ما متوجه شدیم که می توانیم در حال حاضر، لیگ را ادامه بدهیم.

تصمیم گیری در مورد اینکه به بازی ها بروند یا نه، برعهده خود تماشاگران است. ما بخشی که مربوط خودمان است را انجام می دهیم و همه اقدامات لازم را در نظر گرفته ایم، مانند وجود ژل های ضدعفونی و حضور پزشکان در ورودی ها برای گرفتن دمای بدن همه تماشاگران."

بلاروس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بلاروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک