Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@02:24:01 GMT

چرا «دوپینگ» شبکه سه جواب نداد!

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۴۲۱

چرا «دوپینگ» شبکه سه جواب نداد!

شبکه سه با سریال نوروزی «دوپینگ» در این روزهای خسته کننده کرونایی، آنچنان که باید نتوانسته رضایت مخاطبان را به همراه داشته باشد و لااقل خنده ای به آنها هدیه کند.

گروه فرهنگ و وهنر خبرگزاری دانشجو: 

بالاخره پس از حاشیه های فراوانی که برای سریال «کتونی زرنگی» اتفاق افتاد، در اواخر اسفند ماه، مدیران شبکه سه سیما تصمیم گرفتند مجموعه طنز «دوپینگ» را به عنوان سریال نوروزی خود معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«دوپینگی» که نام رضا مقصودی و سید امیر پروین حسینی را به عنوان کارگردان و تهیه کننده یدک می کشید، خبر از سریالی خوش ساخت و کمدی برای روزهای کرونایی نوروز 99 می داد؛ چرا که زوج مقصودی و پروین حسینی توانسته بودند در جشنواره 36 فیلم فجر برای فیلم سینمایی« خجالت نکش » سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و کارگردانی را به دست آورند.
سید امیر پروین حسینی را پیش از این با کارهایی مانند سریال ساخت ایران، سینمایی آینه بغل و زاپاس می شناختیم و رضا مقصودی با نوشتن فیلمنامه « لیلی با من است» نامی آشنا برای مخاطبان سینما به شمار می آید.

اما سریال «دوپینگ» با داستانی تخیلی و ماورایی شروع شد و در یکی دو قسمت ابتدایی خود بدون وقت کشی و رفتن روی اعصاب بیننده، داستان خود را برای ما تعریف می کند و آنقدر همه چیز سر جای خود قرار دارد، که حدس هایمان برای دیدن سریالی جذاب و کمدی کم کم داشت رنگ واقعیت به خود می گرفت تا اینکه داستان در همین جا متوقف می شود و تماشاگر را در قسمت های دیگر به حال خود رها می کند.
به نظر می رسد همین داستان یک خطی تخیلی که کامران و شیوا پس از خوردن قرص های ساخته شده توسط زکریا، قدرت ماورایی پیدا می کنند، ختم زودهنگام ماجراست و در این 15 قسمت، مقصودی نتوانسته چیز دیگری به آن اضافه کند تا داستانی برای گفتن شکل بگیرد.

به نظر مقصودی و گروه ساخت این سریال، تماشاگر چند قسمت باید به دزدی های تکراری و نخ نمای شیوا و خانواده اش نگاه کند؟ کامران چند بار باید بعد از خوردن این قرص ها برای ما زورآزمایی کند ؟ 15 قسمت برای نشان دادن هرباره این ها کافی نیست؟ حالا این وسط هر بار برای یکی دو قسمت بیننده باید سرگرم دیدن اختراعات جدید زکریا باشد که البته هیچ کاربردی برای جلو بردن داستان ندارند؛ چون داستانی از ابتدا وجود نداشته است...
این وسط فقط وقت مردم است که هر شب یکی دو ساعت باید پای سریال های نوروزی شبکه های دو و سه تلف شود.

فقط این روزها شاید دلمان تنگ شود برای بازی های درخشان هادی حجازی فر در «به وقت شام، آتابای و ماجرای نیمروز» و نقش آفرینی های شبنم مقدمی در «خجالت نکش، شبی که ماه کامل شد و امروز» و بیشتر غصه مان می گیرد برای حضور مهدی هاشمی در «کامیون» که بعید می دانم این روزها به مقصد برسد که پرداختن به این سریال نوروزی شبکه دوسیما در این مقال نمیگنجد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال دوپینگ شبکه سه سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»

بازی‌های المپیک پاریس در ۶ مرداد (۲۵ ژوئیه) آغاز خواهد شد و طی ۱۹ روز، ۱۰۵۰۰ ورزشکار از ۲۰۶ کشور جهان در ۳۲۹ زمینه ورزشی به رقابت خواهند پرداخت. بااین‌حال در این رقابت‌ها، تعداد زیادی از ورزشکاران به لباس‌های تهیه‌شده با فناوری ناسا مجهز خواهند شد تا این قهرمانان بتوانند بهترین عملکردشان را ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، اگر از نزدیک به لباس‌های ورزشی جدید بنگرید، متوجه الگویی چرخشی می‌شوید. این لباس‌ها با ابرماده‌ای ساخته شده که شرکت «رئون لبز» (Rheon Labs) با الهام از ایده‌های ناسا تولید کرده و پیش‌تر به تعدادی از ورزشکاران کمک کرده بود تا رکوردشکنی کنند.

«اولگا کراوچنکو» (Olga Kravchenko)، مدیر طراحی شرکت رئون لبز می‌گوید: «ما در فناوری خود، سال‌ها پژوهش بیومکانیکی را با شیمی پیچیده ترکیب کرده‌ایم تا دنیای جدیدی از توانمندی‌های ورزشکاران به نمایش بگذارد و دوره جدیدی از اوج عملکرد را برای دوندگان شکل دهد. فناوری ما سوپرپلیمری جذب‌کننده انرژی، حساس به کشش، سبک‌وزن و عملکردمحور است. این پلیمر را می‌توان به‌عنوان ماده تشکیل‌دهنده لباس‌های فعال برای بهینه‌سازی عملکرد استفاده کرد».

پلیمر در حالت طبیعی خود، نرم و انعطاف‌پذیر است، اما هنگامی‌که تحت‌فشار قرار می‌گیرد، انرژی را جذب می‌کند و سفت می‌شود. این رفتار را می‌توان با ماسه مرطوب مقایسه کرد. پلیمر مانند ماسه خیسی است که در حال دویدن روی آن هستید، ماسه فقط در اثر ضربه خوردن سفت می‌شود و سپس دوباره به حالت نرم و انعطاف‌پذیری بازمی‌گردد. با این ویژگی‌ها، این ماده عضلات را در کارآمدترین موقعیت قرار می‌دهد و تضمین می‌کند که انرژی ورزشکار هنگام مسابقه از بین نمی‌رود؛ ضمن آن‌که راحتی کاربر را نیز به خطر نمی‌اندازد و اتلاف انرژی را کاهش می‌دهد.

چندین برند مشهور ازجمله رافا (Rapha)، هارلی دیویدسون (Harley Davidson) و روروک (Ruroc) در حال حاضر از این سوپرپلیمر در محصولات خود استفاده می‌کنند و آدیداس (Adidas) نیز از این ماده در محصولات مجموعه تک‌فیت (Techfit) و آدیزیرو (Adizero) استفاده می‌کند که در میان بسیاری از ورزشکاران برجسته محبوبیت دارند.

در هفته‌های اخیر، چندین رکورد جهانی توسط ورزشکارانی شکسته شده است که سوپرپلیمر شرکت رئون لبز را به تن داشته‌اند.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید