Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@16:44:04 GMT

امام جمعه ساری درگذشت حجت الاسلام کوهستانی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۵۰۴

امام جمعه ساری درگذشت حجت الاسلام کوهستانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در پیامی به مناسبت ‬ ‏درگذشت روحانی فاضل و والامقام حجت الاسلام حاج شیخ اسماعیل کوهستانی خلف صالح عالم ربانی و فقیه پارسا حضرت آیت الله کوهستانی (ره) آورده است: ‏آن مرحوم در طول حیات پر برکتش با بهره‌گیری از انفاس قدسی والد مکرم و عالیقدرش در تهذیب نفوس، تقویت و استواری حوزه علمیه و تربیت طلاب فاضل و فرهیخته کوشید و همواره در شمار مدافعان انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏اینجانب، این ضایعه مولمه را به حوزه‌های علمیه، بیت مکرم و تمامی شاگردان و ارادتمندان ایشان و نیز اهالی مؤمن و خداجوی کوهستان و شهرستان عالم پرور بهشهر تسلیت می گویم و رحمت و غفران الهی را برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی بازماندگان رامسئلت دارم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام راحل انقلاب اسلامی حوزه علمیه حوزه های علمیه مقام معظم رهبری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا