Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اریکه از فعالیت قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در مسجد جوادالائمه (ع) اهواز خبر داد و گفت: غربالگری و ضدعفونی کردن اماکن عمومی از جمله اقدامات این قرارگاه است.

«حجت‌الاسلام دانیال اریکه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص فعالیت‌های مسجد و کانون جوادالائمه (ع) در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در این راستا نسبت به راه‌اندازی قرارگاه جهادی مقابله با این ویروس در مسجد اقدام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جوادالائمه (ع) اهواز افزود: در این طرح عملیات غربالگری منطقه پادادشهر اهواز از خیابان 6 تا 19 غربی و شرقی توسط بسیجیان جهادگر قرارگاه جهادی شهید اسماعیل فرجوانی مسجد جوادالائمه (ع) اهواز انجام می‌شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه این طرح از هشتم فروردین آغاز شده و همچنان ادامه دارد اضافه کرد: در این طرح تیم‌های غربالگری از با مراجعه به درب منازل آمار موارد مشکوک به ویروس را دریافت می‌کنند و همچنین توصیه‌های بهداشتی به آنها ارائه می‌شود.

 

 

حجت‌الاسلام اریکه تصریح کرد: علاوه بر آن ساکنین مجتمع‌ها و منازل مسکونی می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه مسجد درخواست خود را برای ضدعفونی کردن محل زندگی خود و یا تحویل بسته‌های بهداشتی اطلاع دهند که این اقدامات در اسرع وقت توسط تیم‌های جهادی انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه همچنین برگه‌ای برای فرهنگسازی استفاده از دستمال کاغذی جهت نصب در داخل آسانسور به مدیران مجتمع‌های مسکونی داده می‌شود عنوان کرد: از دیگر اقدامات این گروه جهادی نصب دستمال کاغذی در خودپردازهای منطقه پادادشهر است که به‌صورت مستر رصد شده و هر زمان باجه‌ای نیاز به دستمال داشت سریعا جایگزین می‌شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جوادالائمه (ع) اهواز از راه‌اندازی ایستگاه صلواتی ضدعفونی کردن خودروهای عبوری در مقابل مسجد خبر داد و اذعان داشت: در این اقدام نیروهای جهادی در ساعات مشخص شده اقدام به ضدعفونی کردن بیرون و داخل خودروهای عبوری از منطقه می‌کنند، بر این اساس کسانی که تمایل دارند می توانند با گذر از این ایستگاه خودروی خود را ضدعفونی کنند.

 

وی با بیان اینکه از دیگر اقدامات انجام شده نصب روشویی درب مسجد و نانوایی‌ها است و مواد ضدعفونی و شستشو نیز تهیه و در محل‌های مورد نظر قرار داده شده بیان کرد: همچنین مواد ضدعفونی به صورت روزانه میان رانندگان تاکسی سرویس‌های منطقه ارائه می‌شود.

 

 

حجت‌الاسلام اریکه یاد آور شد: علاوه بر آن با هماهنگی میدان میوه و تره‌بار روزانه 350 بسته میوه و خوراکی میان کادر درمان بیمارستان رازی اهواز که بیمارستان معین مبتلایان به ویروس کرونا است، توزیع می‌شود.

 

وی از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط جهادگران مسجد جوادالائمه (ع) اهواز خبر داد و خاطر نشان کرد: در این کارگاه‌ها روزانه 2 هزار 500 ماسک تهیه و تولید و در مناطق مختلف توزیع می‌شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه جهادی مقابله با کرونا مسجد جوادالائمه قرارگاه جهادی ضدعفونی کردن حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، واکسن کوویدشیلد توسط شرکت انگلیسی-سوئدی آسترازنکا با همکاری دانشگاه آکسفورد توسعه یافته و توسط انستیتو سرم هند تولید شد. این واکسن به طور گسترده در 150 کشور جهان از جمله انگلیس و هند توزیع شد.

برخی مطالعات طی دوران همه گیری کرونا نشان داد این واکسن 60 تا 80 درصد در حفاظت از افراد در برابر ویروس کرونا تاثیرگذار است اما از آن زمان تاکنون تحقیقات بیشتر حاکی از آن بوده که کووید شیلد ممکن است به ایجاد لخته خون در بدن برخی افراد منجر شود که ممکن است مرگبار باشد.

در همین راستا یک شکایت دسته جمعی از سوی حدود 50 قربانی در انگلیس ثبت و در آن ادعا شد واکسن به مرگ و جراحت شدید افراد منجر شده و شاکیان خواستار 100 میلیون پوند غرامت شدند.

یکی از شاکیان مدعی شده بود پس از دریافت واکسن و ایجاد لخته خونی به جراحت مغزی دائمی مبتلا شده و وی نمی تواند کار کند.

هرچند آسترازنکا در مقابل این ادعا از خود دفاع کرد اما برای نخستین بار در یکی از اسناد دادگاه اعتراف کرد این واکسن در مواردی بسیار نادر به TTS یا ترومبوز همراه با سندرم ترومبوسیتوپنی منجر می شود که مشخصه آن ایجاد لخته خون و کاهش تعداد پلاکت های خون در افراد است.

این اعتراف آسترازنکا با تاکید شرکت در 2023 میلادی مبنی بر این است که قبول نمی کندTTS به طور عمومی در نتیجه تزریق واکسن ایجاد شود، تضاد دارد. از سوی دیگر سازمان جهانی بهداشت نیز تایید کرده بود کووید شیلد ممکن است عوارض جانبی مرگبار داشته باشد.

کد خبر 6093330

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت