Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@23:45:28 GMT

کشته شدن چهار نظامی و ۶۳ تروریست در نیجر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۶۲۶

ساعت24-دولت نیجر در بیانیه‌ای از کشته شدن چهار نظامی و ۶۳ تروریست در درگیری بین ارتش و افراد مسلح در غرب این کشور خبر داد.

دولت نیجر جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که در درگیری بین ارتش و افراد مسلح در منطقه تیلابری واقع در نزدیکی مالی در غرب نیجر، چهار نظامی و ۶۳ تروریست کشته شدند.

وزارت دفاع نیجر در بیانیه خود اعلام کرد که نیروهای مسلح نیجر با افراد مسلح که سوار بر خودروی نظامی و موتور سیکلت بودند، درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، در این درگیری‌ها چهار نظامی کشته و ۱۹ نفر زخمی شدند و علاوه بر آن ۶۳ تروریست نیز کشته شدند.

در بیانیه مذکور آمده است که در عملیات ارتش علیه افراد مسلح، ده‌ها دستگاه متور سیکلت، سلاح و مهمات مصادره شده و مهاجمان نیز وادار به فرار شدند.

منطقه تیلابری در منطقه مثلث بین نیجر، مالی و بورکینافاسو واقع شده است و از ژانویه گذشته تردد موتور سیکلت در این منطقه با هدف جلوگیری از عملیات‌های تروریستی، ممنوع اعلام شده است.

طی ماه‌های دسامبر و ژانویه در جریان دو حمله مسلحانه، ۱۷۴ نظامی نیجر کشته شدند.

مسئولیت این حمله را گروه تروریستی داعش بر عهده گرفت.

طبق گزارش سازمان ملل در سال ۲۰۱۹ در نتیجه درگیری‌های مسلحانه و درگیری بین ساکنان منطقه ساحلی، چهار هزار نفر در مالی، نیجر و بورکینافاسو کشته شدند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: افراد مسلح چهار نظامی کشته شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت

ایسنا/سیستان و بلوچستان یک منبع آگاه گفت که در درگیری مسلحانه امشب در خیابان کوثر زاهدان یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

به گفته شنبه شب این منبع آگاه؛ درگیری در خیابان کوثر زاهدان رخ داد و نیروهای بسیجی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند.

اخبار تکمیلی در این باره اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)