Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:17:13 GMT

اورژانس هوایی جان زن ایذه‌ای را نجات داد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۷۸۷

اورژانس هوایی جان زن ایذه‌ای را نجات داد

رضا اسماعیلی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:بعدازظهر امروز گزارشی مبنی بر کاهش سطح هوشیاری یک زن مسن در روستای سخت‌گذر لنده از توابع بخش دهدز به ما داده شد.

وی افزود: به دلیل سخت‌گذر بودن جاده منتهی به این روستا، با هماهنگی اورژانس خوزستان، بالگرد فوریت‌های پزشکی برای انتقال وی به منطقه لنده اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول مرکز فوریت‌های پزشکی ایذه ادامه داد: این بیمار هم اکنون در بیمارستان شهدای ایذه مراحل درمان را می‌گذراند.

شهرستان ایذه به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی خوزستان، دارای روستاها و مناطق سخت‌گذری است که ساکنان آنها برای انتقال به مراکز درمانی دچار مشکل هستند.

روز جمعه نیز یک زن باردار به وسیله بالگرد فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی اهواز منتقل شد.

برچسب‌ها اورژانس هوایی سازمان اورژانس کشور دهدز ایذه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اورژانس هوایی سازمان اورژانس کشور دهدز ایذه اورژانس هوایی سازمان اورژانس کشور دهدز ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ،کاظم فلاحی دوست،افزود: در ساعت ۱۳:۲۰ دیروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (Eoc) استان، گرفتار شدن ۱۰ خانوار عشایری در سیلاب منطقه دشت بازار واقع در شهر سی سخت شهرستان دنا، گزارش شد. وی گفت: بلافاصله تیم امدادی شهرستان دنا به منطقه حادثه اعزام و بعد از ارزیابی اولیه، نجاتگران هلال‌احمر به چادر‌های عشایر که دچار آبگرفتگی شده بودند، امدادرسانی کردند. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در ساعت ۱۹:۰۵ دیروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، مبنی بر عدم هوشیاری وتب بالی کودکی یکساله در منطقه تنگ سیب زیلایی، بلافاصله تیم امدادی مارگون بهمراه کادر اورژانس ١١۵ به محل حادثه اعزام شد. فلاحی دوست افزود: باتوجه به بارندگی سخت گذر بودن مسیر امکان انتقال برای اورژانس میسر نبود. اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال‌احمر انجام شد و کودک با امبولانس هلال‌احمر به منطقه دسترس در جاده انتقال و جهت انتقال به مرکز درمانی به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم