Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از همکاری مردم برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آیت الله عبادی در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان گفت: اولین مسئله‌ای که در هر جامعه‌ای برای الزام به تعهد به قوانین و مقررات مطرح است ، فلسفه‌ی وجود نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز مسئولیت نیروی انتظامی بسیار گسترده است و در کنار آن مسائل فوق العاده‌ای که پیش می‌آید ، افراد بر اساس توان ، ایمان و تعهدی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، در انواع و اقسام مسائل غیر از وظایف قانونی خود نیز حلال مشکلات هستند.
ٖآیت الله عبادی گفت: یکی از موارد بسیار حساس در مسئله بیماری کرونا ، پیشگیری از سرایت جمعی آن است لذا نیازمند همکاری همه جانبه‌ از ناحیه‌ی نهاد‌های مختلف طلب می‌کند، اما آن نهادی که نظارت میدانی و الزام در جهت التزام مقررات را به دوش می‌کشد، نیروی انتظامی است.
وی از صبر و حوصله‌ی مردم نیز باید بسیار تشکر و قدردانی کرد که  برای قطع زنجیره‌ی شیوع بیماری کرونا اینگونه  همکاری کردند.
آیت الله عبادی افزود: در هر قشری افرادی هستند که سر سختی نشان دهند ، اما اکثریت جامعه تعهد و التزام خود را در این مسئله‌ی بزرگ اجتماعی (بیماری کرونا) که حفظ جان مردم در میان است ، نشان داده اند و متعهدانه گوش کرده و در خانه مانده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قدردانی آیت الله عبادی نیروی انتظامی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند