Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@00:57:22 GMT

ظرفیت اشتغال بیش از ۹ هزار نفر در البرز فراهم شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۱۰۴

ظرفیت اشتغال بیش از ۹ هزار نفر در البرز فراهم شد

محمد امین فرشی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا  با بیان اینکه اشتغال زایی مهم ترین هدف این شرکت در سال گذشته بوده افزود: در ابتدای سال ۹۸،  ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی در شهرک های استان در قالب پروژه اقتصاد مقاومتی نامه ریزی و هدف گذاری شده بود.

 با حمایتهای بی دریغ استاندار البرز، همراهی دستگاه های اجرایی استان، تلاش و همکاری صنعتگران مستقر در شهرکهای صنعتی و با  تحقق ۱۵۸ درصدی پروژه های اقتصاد مقاومتی، ظرفیت  اشتغال زایی ۹ هزار و ۳۸۷ نفر در سال گذشته ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشی گفت:  از این میزان ظرفیت ایجاد شده بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با به بهره برداری رسیدن طرح های صنعتی جدید،  ۲ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی  با توسعه واحدهای صنعتی فعال و بیش از ۲هزار و ۲۰۰ فرصت اشتغالزایی  با بازفعالسازی واحدهای صنعتی غیر فعال ایجاد شده است.
همچنین بیش از ۴۰۰ نفر اشتغالزایی در طرحهای صنعتی در حال ساخت و ساز ، ۲۵۰ فرصت شغلی در پروژه های عمرانی زیرساختی در حال اجرا، ۳۰۰ فرصت در خوشه پوشاک و ۵۰ فرصت شغلی در دفاتر مشاوره خدمات کسب و کار فراهم شده است.

وی ضمن تشکر از همراهی استاندارالبرز برای تحقق هر چه بیشتر پروژه اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد اشتغال هر چه بیشتر در شهنرک های صنعتی استان گفت: ایشان خاطر نشان کرد از مجموع اشتغالزایی بیش از ۹۰۰۰ نفری در شهرکهای صنعتی استان، سهم اشتهارد بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر، شهرستان نظرآباد یک هزار و ۴۰۰ نفر، کرج یک هزار و ۱۰۰ نفر، ساوجبلاغ ۶۶۰ و فردیس ۵۷۰ نفر بوده است.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز اشتغال اقتصاد مقاومتی دستگاه های اجرایی استان کسب و کار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: انسان اگر به خودسازی توجه کند، اخلاق زشت را از خود دور کرده و در مسیر پاکسازی نفس باشد موفق می‌شود اما اگر اینگونه نباشد موفقیت نخواهد داشت.

وی افزود: یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر و دوازدهم نیز سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم است، این دو قشر، مهم و اثرگذار در کشور هستند و وجه مشترکی دارند که آن کار و تلاش است که کارگر با دست و قوای جسمانی خود به مردم و جامعه خدمت می‌کند و معلم نیز با اندیشه خود خدمت انجام می‌دهد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی کار این دو قشر مورد توجه قرار دارد و کار آنان به نوعی جهاد تشبیه شده است بنایراین وظیفه مسئولان است که امنیت شغلی کارگران و معلمان را تأمین کنند.

دهشیری تصریح کرد: روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه است که برای ارج‌گذاری به مقام ورزشکار ارزشی شهید ابراهیم هادی است و اگر ورزش باارزش توأمان باشد مفید است که این ورزش ریشه در تاریخ کشور دارد و هرچه بیشتر توسعه یابد خوب است.

وی بیان کرد: مدح امام علی در این ورزش بیان می‌شود و این‌ها ستودنی است، در منطقه اردستان با کمبود امکانات این ورزش جای گرفته و نوجوانان را جذب کرده، ۱۵ سال است که کلنگ این زورخانه زده شده و هنوز نیز تکمیل نشده که امید می‌رود با همکاری مسئولان و خیران این مکان آماده شود.

امام جمعه اردستان ادامه داد: در جنگ تحمیلی پنج‌هزار ورزشکار به شهادت رسیدند که این ارزشمند است و باید ستایش کرد، امید می‌رود برای ورزش و تفریح جوانان بستر مناسبی فراهم شود و در فضای مجازی و حقیقی مشوق اینان باشیم.

دهشیری با اشاره به هفته سلامت، اضافه کرد: برای مشخص شدن برخی بیماری‌ها اقدامات خوبی توسط بهداشت شهرستان صورت گرفته، سلامت جامعه موجبات شادی و نشاط را فراهم می‌کند و خوب است زودتر بیماری‌ها تشخیص داده شده و درمان شوند.

وی یادآور شد: روز ملی خلیج فارس را نیز داریم، بعد از ۱۱۷ سال اشغال کشور توسط پرتغالی‌ها، خلیج فارس از چنگال آنان آزاد و به این عنوان نامیده شد که ما به این موضوع در کشورمان افتخار می‌کنیم.

امام جمعه اردستان ادامه داد: طرح نور در کشور به فرماندهی نیروی انتظامی اجرا می‌شود که دعوت به عفاف و حجاب می‌کند و مورد تأیید رهبری و سران قوه و عموم مردم نجیب قرار گرفته است.

دهشیری خاطرنشان کرد: حجاب امر شرعی و واجب شرعی بوده که قانونی نیز است و باید افراد علاوه بر دین، قانون را رعایت کنند چرا که بی‌حجابی جرم است همه باید برای اجرایی این طرح کمک کنند، منحرف کردن جوانان و از بین بردن غیرت به دنبال کشف حجاب رخ می‌دهد و نباید از کنار این‌ها به راحتی گذشت.

وی یادآور شد: بارندگی‌های بسیاری را در نقاط مختلف کشور و شهرستان اردستان داشتیم، برای پیشگیری از خسارات حریم رودخانه باید مشخص شود، دستگاه‌ها باید وظیفه خود را انجام دهند و مسیر عبور سیل باید باز باشد.

کد خبر 6089148

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان