Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:52:16 GMT

جابه‌جایی ۴۵۰ بیمار مشکوک کرونایی توسط اورژانس همدان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۱۴۹

جابه‌جایی ۴۵۰ بیمار مشکوک کرونایی توسط اورژانس همدان

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از جابه‌جایی 450 بیمار مشکوک کرونایی توسط اورژانس همدان خبر داد.

 حبیب معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه تاکنون اقدامات کنترلی بیماری کرونا در مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی انجام شده است اظهار کرد: در دو نوبت برای پرسنل دوره آموزشی مقابله‌ای برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس مطالب آموزشی ارائه و در پایگاه‌ها نیز توزیع شده است گفت: تاکنون ۱۲ مورد وسایل حفاظت فردی نظیر ماسک، دستکش، لباس و کاور کفش بین پرسنل پایگاه‌های اورژانس توزیع شده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۵۰ بیمار مشکوک به بیماری کرونا توسط اورژانس پیش بیمارستانی ۱۰ شهرستان استان به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان صحرایی قبل از ایام نوروز آزمایش شد تا در صورت لزوم راه‌اندازی شود افزود: این بیمارستان ۳۰ تختخواب دارد و در مدت سه ساعت راه‌اندازی می‌شود.

معصومی بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونای کشوری و استانی فعلا بیمارستان‌های همدان و بقیه شهرستان‌ها تخت به اندازه کافی برای پذیرش بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا دارند و بعد از آن نیز اگر لازم باشد قرار است از نقاهتگاه‌هایی که نزدیک بیمارستان بعثت و سینا در نظر گرفته شده استفاده شود.

وی گفت:‌ اگر نیاز به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی شود در مدت سه ساعت آن را راه‌اندازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماری کرونا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در استخر خانگی ساعت ۱۷:۳۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شدو

وی افزود: بلافاصله یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: یک زن ۵۶ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان الزهرا منتقل شد.

کد خبر 748171

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور