Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عملیات ضد عفونی کردن آتش نشانان در منطقه هفت عملیات به صورت روزانه و با گستردگی چشمگیر ادامه دارد. تاریخ انتشار: 15:28 - 16 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۸۷۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، در راستای مشارکت حداکثری سازمان آتش نشانی تهران برای بالابردن سطح ایمنی شهر و مقابله با گسترش ویروس کرونا، مسئولین و آتش نشانان منطقه هفت عملیات اقدام به ضدعفونی کردن و آلودگی زدایی در سطح محدوده این منطقه عملیاتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش پلیس به دستور استاندار برای جمع آوری معتادان متجاهر

عزیز غلامی نسب مدیر عملیات منطقه هفت در این باره اظهار کرد: هر روز تعداد کثیری از آتش نشانان با استفاده از خودروی جدید ضد عفونی کننده، دستگاه‌های پرتابل ضد عفونی کننده و خودرو‌های عملیاتی در بیش از ۴۵ نقطه از سطح محدوده منطقه هفت عملیات اعم از بیمارستان ها، فرهنگسراها، پمپ بنزین‌ها میادین میوه و تره بار به انضمام میدان مرکزی میوه و تره بار، پایانه‌ها و ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، پایانه‌ها و ایستگاه‌های BRT، دهکده‌های اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره)، آسایشگاه سالمندان و معلولین کهریزک و همچنین اماکن مذهبی شامل حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و بازارچه اطراف آن را که شامل مناطق ۱۶، ۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران می‌باشد را ضد عفونی می‌کنند.

غلامی نسب خاطر نشان کرد: بیش از ۳۸ نقطه از این اماکن به صورت روزانه در سطح منطقه هفت عملیات در حال پاکسازی و ضد عفونی سازی بوده تا از شیوع بیماری کرونا و احتمال ابتلای شهروندان به این بیماری تا حد ممکن جلوگیری به عمل آورند.

شما هموطنان گرامی نیز در این طرح همراه ما باشید تا به امید خداوند و به یاری هم این ویروس را ریشه کن کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا آتش نشانی منطقه هفت عملیات ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد

                                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالصاحب نادری در حاشیه بازدید از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه‌ به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.   وی در ادامه با اشاره به اینکه باتوجه به حجم بارش‌ها شاهد آب‌گرفتگی مختصر در برخی معابر شهری هستیم، عنوان کرد: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از تردد‌های غیرضروری در محور‌های درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • گزارش تسنیم از آخرین وضعیت آبگرفتگی در دزفول