Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: با افزوده شدن ۱۱۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس، آمار کنونی استان فارس به یک هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش شده است، افزود: تاکنون ۳۶ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: ۳۴۰ نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۳۴۸ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

لطفی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۹ بیمار مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او افزایش شناسایی موارد جدید در استان را توسعه آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی ویروس کرونا و انجام تست‌های تشخیص این بیماری در بین افراد مشکوک اعلام کرد.

لطفی از همه مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن، از تردد‌های غیرضرور با جدیت پرهیز کنند، زیرا مهم‌ترین راهکار کنترل و پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹، جلوگیری از مواجهه با ویروس کرونا است، همچنین به شایعات توجه نکنند و اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را از رسانه ملی و وبگاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا علوم پزشکی وزارت بهداشت بهداشت و درمان ابتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فاتحی نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مواجه بودیم که ناشی از اقدامات پیشگیرانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

وی افزود: سال گذشته برای پیشگیری از بیماری هاری به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان بیش از هشت هزار قلاده سگ صاحب دار واکسینه شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بیماری تب کریمه کنگو را یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک دانست و بر مصرف گوشت لیبل دار و خرید از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز تاکید کرد.

فاتحی نیا همچنین از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید شبکه دامپزشکی مهریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان دامپزشکی مهریز با تلاش دو ساله به مراحل پایانی ساخت رسیده و با زیربنای ۲۸۰ متر تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن