Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:16:48 GMT

مدیرعامل هدفمندسازی یارانه‌ها تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۴۳۴

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه، با حکم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اکبر ایزدی پس از هشت سال تصدی مدیرعاملی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به عنوان مشاور نوبخت منصوب شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین در حکمی محمدحسین صابر را به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم معارفه و تکریم مدیران عامل جدید و قبلی این سازمان صبح امروز با حضور دکتر میرخلیلی مشاور و رئیس حوزه ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور در محل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برگزار شد.

ایزدی بیش از ۸ سال مسئولیت سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را به عهده داشت و نقش بسزایی در پرداخت به هنگام و منظم بیش از ۱۱۰ مرحله یارانه‌های نقدی و همچنین سایر تعهدات راهبردی این سازمان داشت.

کد خبر 4892056

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه سازمان هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا قیمت نفت بورس بازار سهام ایالات متحده آمریکا وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران سال جهش تولید وزارت نیرو وال استریت قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی بیکاری شاخص کل بورس سازمان هدفمندسازی یارانه ها سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳

بررسی بودجه ۱۴۰۳ نسبت به جداول بودجه سال قبل نشان میدهد، یارانه نان با رشد قابل توجهی مواجه شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال1402در حدود56هزار میلیارد تومان است در حالیکه دولت از بودجه سال گذشته حدود159هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است.

این رقم نشان میدهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود143هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150درصد رشد
داشته است.

علاوه بر آن اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه در حدود75هزار میلیارد تومان پیشبینی شده که نسبت به اعتبار69هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته حدود9درصد رشد را تجربه کرده است.

مرکز پژوهشهای مجلس در این خصوص تاکید دارد، چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی،تخصیص اعتبارات است که به نظر میرسدبه دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم