Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از افزایش ۲۳ درصدی نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال جاری خبر داد و گفت: نظر فرمانداری با شورای شهر در این زمینه مشترک است.

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره اینکه گفته می‌شود فرمانداری تهران  با مصوبه افزایش نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی تهران برای سال 99 مخالف است اظهار داشت: افزایش کرایه حمل و نقل عمومی برای سال جاری همان میزان مورد نظر هیأت تطبیق فرمانداری و شورای شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوء‌تفاهمی در این زمینه پیش آمده بود چرا که فرمانداری تصور داشت مبلغی که برای افزایش نرخ سال قبل اضافه شده با میزان کنونی جمع می‌شود. در حالی که افزایش نرخ برای سال قبل مربوط به تغییر قیمت بنزین بود و ارتباطی با نرخ کرایه‌ها در سال جدید ندارد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال جاری ۲۳ درصد بیشتر می‌شود، گفت: نظر شورای شهر با فرمانداری در این زمینه مشترک بوده و پیشنهادی که شورا بر روی آن تاکید داشت مورد پذیرش هیأت تطبیق هم در فرمانداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران تهران شورای شهر قیمت بنزین حمل و نقل عمومی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودرو یک‌دفعه ۹۰ میلیون گران شد/ جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیدلیتی پرستیژ پنج و هفت‌نفره، کراس‌اوورهای سایز بزرگ، با افزایش چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی، به‌ترتیب دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: کی. ام. سی K۷، کراس‌اوور کرمان‌موتور، با ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت، در بازار آزاد یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

X۲۲ پرو دنده‌ای، محصول اقتصادی مدیران‌خودرو، نیز با ۳۱ میلیون تومان افزایش بها ۹۸۹ میلیون تومان به فروش‌ می‌رسد.

در سوی مقابل، لاماری ایما ۶ میلیون تومان ارزان شد تا به نرخ دو میلیارد و ۸۴ میلیون تومان بازگردد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904189

دیگر خبرها

  • چگونه به نمایشگاه کتاب برویم؟ | تدابیر حمل و نقل عمومی برای دیدار با یارمهربان
  • این خودرو یک‌دفعه ۹۰ میلیون گران شد/ جدول قیمت
  • ساختار هیأت امنای محلات تهران شبیه فعالیت شورایاری‌هاست/حضورنهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا
  • ترجیح اتوبوس‌های برقی برای چیست؟
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن