Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی گفت: همکاران توانمند حوزه‌های مختلف رسانه ملی توانستند با آرایش رسانه‌ای متناسب، حفظ انسجام و بهره‌گیری از نوآوری و خلاقیت در زمینه‌های مختلف آموزشی و آگاهی بخشی، تولید و پخش توصیه‌ها و نکات مهم بهداشتی در قالب‌های گوناگون و متنوع رادیویی و تلویزیونی و اطلاع‌رسانی لحظه‌به‌لحظه به مردم، نقش و جایگاه مؤثری درزمینه کنترل ویروس منحوس کرونا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های رسانه ملی با بیان اینکه تلاش مجاهدانه شما همکاران رسانه ملی در کنار مردم و مجموعه پزشکی و درمانی، صفوف مقدمی را در ایران اسلامی ایجاد کرده است که ایثار، فداکاری و جهاد فی سبیل الله را در سنگر رسانه، معنایی تازه بخشیده است، نوشت: بر خود وظیفه می‌دانم از تلاش بی‌دریغ و بی‌وقفه شما کارکنان متعهد و خدوم رسانه ملی در حوزه‌های مختلف ستادی و تولیدی به‌ویژه همکارانی که با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در خط مقدم این جبهه حاضر شده‌اند، تشکر و قدردانی کنم، هرچند که زبان در وصف و ارج نهادن به این تلاش و عملکرد خالصانه و ارزشمند، قاصر است.

متن کامل این پیام، به شرح زیر است:

((بسم‌الله الرحمن الرحیم))

همکاران محترم رسانه ملی

سلام‌علیکم

زندگی و کار در رسانه، بدون عشق به مردم بی‌معناست و این آموزه ارزشمند را همکاران، هنرمندان، مجریان و خبرنگارانی به ما آموختند که سلامتی و جان خویش را در راه مردم و اعتلای کشور و نظام جمهوری اسلامی‌به خطر انداختند و حتی عاشقانه آن را فدا کردند تا ایران اسلامی همواره بر قله اقتدار، سربلند و پابرجا بماند و پیام جهانی اسلام و نوع‌دوستی ایرانیان را در دنیا طنین‌انداز کند.

حوادث و رویداد‌های پرتلاطم سال گذشته و ویژگی‌های منحصربه‌فرد نوروز ۱۳۹۹ که با شیوع بیماری کرونا، تعطیلی مدارس و تغییر سبک زندگی با محوریت شعار «در خانه بمانیم» همراه شد، فعالیت رسانه‌ای سازمان صداوسیما را با برخی محدودیت‌ها، در حوزه تولید و البته گستردگی فعالیت‌ها با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم مواجه کرد؛ اتفاقی ناگوار و پیش‌بینی‌نشده که نیازمند مدیریت هوشمندانه رسانه‌ای و عملکردی متناسب با شرایط پیش‌آمده بود.

بحمدالله درمصاف با این رویداد، همکاران توانمند حوزه‌های مختلف رسانه ملی توانستند با آرایش رسانه‌ای متناسب، حفظ انسجام و بهره‌گیری از نوآوری و خلاقیت در زمینه‌های مختلف آموزشی و آگاهی بخشی، تولید و پخش توصیه‌ها و نکات مهم بهداشتی در قالب‌های گوناگون و متنوع رادیویی و تلویزیونی و اطلاع‌رسانی لحظه‌به‌لحظه به مردم، نقش و جایگاه مؤثری درزمینه کنترل این بیماری داشته باشند. از سوی دیگر، راه‌اندازی «مدرسه تلویزیونی ایران» در شبکه‌های آموزش و چهار سیما نیز تدبیر و تمهیدی مناسب برای ادامه فعالیت مدارس و دانش آموزان در این ایام بود که با استقبال و رضایت مسئولان آموزش‌وپرورش، دانش آموزان و خانواده آن‌ها همراه شد.

در این میان، تولید و پخش سریال‌ها و برنامه‌های نمایشی جذاب، پخش فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های مستند و مسابقات سرگرم‌کننده نیز باعث شد تا تلویزیون در این روز‌های سخت همراه و عاملی برای در خانه ماندن مردم و پر کردن اوقات فراغت آنها در کنار خانواده باشد.

در حقیقت، امروز نیز تلاش مجاهدانه شما همکاران رسانه ملی در کنار مردم و مجموعه پزشکی و درمانی، صفوف مقدمی را در ایران اسلامی ایجاد کرده است که ایثار، فداکاری و جهاد فی سبیل الله را در سنگر رسانه، معنایی تازه بخشیده و دستاورد‌های ارزشمندی را برای حفظ سلامت ملت بزرگ ایران به ارمغان آورده است.

بر خود وظیفه می‌دانم از تلاش بی‌دریغ و بی‌وقفه شما کارکنان متعهد و خدوم رسانه ملی در حوزه‌های مختلف ستادی و تولیدی به‌ویژه همکارانی که با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در خط مقدم این جبهه حاضر شده‌اند، تشکر و قدردانی کنم، هرچند که زبان در وصف و ارج نهادن به این تلاش و عملکرد خالصانه و ارزشمند، قاصراست.

امیدوارم سال نو که مطلع آن متبرک به اعیاد شعبانیه است، با لطف پروردگار تعالی و عنایت حضرت سید الشهداء (ع)، سالی سرشار از سلامت، سعادت و سربلندی برای ملت شریف ایران و خانواده بزرگ و سخت‌کوش رسانه ملی باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه ملی صدا و سیما ویروس کرونا حوزه های مختلف رسانه ملی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم

بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی در بیانیه ای از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولان و عموم مردم به دلیل حضور در برنامه های تدفین و ترحیم وی و همراهی با بازماندگان قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی در بیانیه‌ای از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولان و عموم مردم به دلیل حضور در برنامه‌های تدفین و ترحیم وی و همراهی با بازماندگان قدردانی کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الذین آمنوا و عملوا الصالحا سیجعل لهم الرحمن ودا
همانا آنانکه به خدا ایمان آوردند و نیکوکار شدند خدای رحمان آنها را خلق محبوب می‌گرداند.

در واپسین روزهای اسفند ماه سال ۱۴۰۲، درگذشت عالم پرهیزکار و دلداده حضرت ابا صالح المهدی عج، مرحوم آیت الله محمد امامی کاشانی رحمه الله علیه رحمه واسعه قلوب ما و بسیاری از ملت شریف را جریحه‌دار نمود.

برای آنانکه با سیره ایشان و خدمات آن مرحوم آشنایی داشتند فقدان ایشان خسارت سنگینی بود که جبران آن دشوار است لکن خاضع هستیم در برابر مشیت و اراده الهی.

آن مرحوم تا پایان حیات طیبه خود دغدغه تعلیم و تربیت نسل جوان و نشر معارف دینی و نیز خدمت به ناتوانان ایشان با محب وافری که به اهل بیت صلوات الله علیم اجمعین و عشق زاید الوصفی به حضرت ولیعصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء داشتند تا آخرین دقایق حیات پر برکتشان در پی تبیین و تکمیل تالیفات گرانبهایشان در این زمینه بودند.

اگرچه زبان قاصر است لکن بر خود وظیفه دانستیم که مراحم و الطاف رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و بیت حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، و بیوت حضرات مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، علما و اساتید حوزه‌های علمیه، روسای محترم سه‌گانه و مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای محترم شورای نگهبان و مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی، نمایندگان محترم ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه شهرها، هیئت محترم وزیران و مقامات کشوری و لشکری، اساتید محترم دانشگاه‌ها، مقامات و کارکنان ارگان‌ها و نهادها، اصحاب رسانه، روحانیون و ائمه جماعات مساجد، هیئات مذهبی، اتحادیه و اصناف، همه زنان و مردان بزرگوار و شریف که بر ما منت نهادند، قدم رنجه فرمودند و با شرکت در هر یک از مراسم با شکوه وداع، تشییع، تدفین، ترحیم و چهلم آن عزیز راحل در تهران، مشهد مقدس، کاشان و سایر شهرها و یا با ارسال پیام از طریق رسانه‌های عمومی و فضای مجازی، ما را تسلی بخشیدند و همه آنانکه با فاتحه خود بوستان پژمرده خاندان ما را رونق تازه بخشیدند و از همه کسانی که در این روزهای غم‌آلود، ما را یاری کردند، قدردانی و سپاسگزاری داشته باشیم. در خاتمه از درگاه خداوند سبحان بهترین اجر و پاداش را برای همه مومنین و مومنات و برای آن عالم ربانی، علو درجات در اعلی علیین را مسئلت داریم. ان‌شاءالله ایران عزیز و مردم کشورمان در امنیت و سلامت بوده و تحت رهبری مقام عظمای ولایت به پیشرفت‌های درخشان که آرزوی آن فقید سعید بود، دست یابند.

والسلام علی عبادالله الصالحین
بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی رضوان الله تعالی علیه

دیگر خبرها

  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم