Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، «اسدالله عباسی» روز شنبه درباره دستور کار مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از برگزاری جلسه فردا صبح هیات رییسه خبر داد و گفت: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی فردا ساعت ۱۰ صبح در جلسه‌ای با روسای کمیسیون‌های تخصصی دستور کار صحن و کمیسیون‌های مجلس را بررسی خواهد کرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس اظهارداشت: با توجه به برگزاری جلسه علنی روز سه‌شنبه، در جلسه هیات رییسه که فردا برگزار خواهد شد درباره حضور وزیران بهداشت و کشور در جلسه علنی روز سه‌شنبه تصمیم‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بررسی آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در جلسه سه‌شنبه مجلس

عباسی بررسی مسائل مرتبط با کرونا را مهمترین دستور کار روز سه‌شنبه صحن علنی مجلس دانست و افزود: در این جلسه درباره آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین درنظر گرفتن بسته‌های حمایتی برای افراد و اقشار آسیب‌پذیر و همچنین کارگاه‌ها و شرکت‌های آسیب دیده از ویروس کرونا بحث و تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این طرح‌ها و لوایحی همچون مدیریت پسماند و مالیات بر اززش افزوده و گزارش برخی کمیسیون‌ها درباره موضوعات مختلف نیز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

احتمال بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد در روز چهارشنبه
عباسی با بیان اینکه در جلسه علنی روز سه‌شنبه درباره برگزاری جلسه در روز چهارشنبه تصمیم‌گیری خواهد شد، افزود: در صورت برگزاری جلسه در روز چهارشنبه، ما در این روز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را در دستور خواهیم داشت.

سخنگوی هیات رییسه مجلس دهم درباره نحوه فعالیت کمیسیون‌های تخصصی خاطرنشان کرد: در جلسه فردا راجع به زمان برگزاری کمیسیون‌ها و موضوعات مورد بررسی با حضور روسای کمیسیون تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا کروناویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تصمیم گیری خواهد شد برگزاری جلسه روز سه شنبه کمیسیون ها هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جعفر قادری، درخصوص بحث بر سر افزایش تعطیلات آخر هفته در روز پنجشنبه یا شنبه، گفت: از لحاظ اقتصادی هرچه اختلاف ما با کشورهای دیگر کمتر باشد، بسیار بهتر است.

بنابر گزارش ایلنا، این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: حال یک حساسیتی ایجاد شده است، من فکر می‌کنم اگر اجماعی ایجاد کنیم که بتوانیم تعاملات و ارتباطات بین‌المللی بیشتری را با کشورها وجود بیاوریم شاید به مراتب بهتر باشد، آن هم در این در این شرایط اقتصادی که ما باید این تعاملات را بیشتر و بهتر کنیم.

وی تاکید کرد: اصل تعطیلات که جمعه است و ما آن را حفظ می‌کنیم و حساسیتی که برخی از افراد به خرج می‌دهند شاید خیلی موضوعیتی نداشته باشد؛ حال قرار شد کمیسیون اجتماعی بررسی‌هایی را انجام دهد و یک حداقل توافقی را داشته باشند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898553

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه
  • با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم