Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی امروز در بازدید از کارگاه‌های تولید و توزیع ماسک گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در راستای خدمت رسانی به مدافعان سلامت و محرومین از هر حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وی با گرامی داشت اعیاد مبارک شعبانیه و تبریک سال جدید که با نام جهش تولید نامگذاری شده است افزود: در سراسر استان به ویژه در شهرستان تبریز با فعال سازی امامزادگان و مساجد و با همکاری خیران بزرگوار بیش از ۲۰۰ فقره ارزاق در بین محرومین از طریق امامزادگان به ویژه امامزاده سید محمد کججانی و امامزاده سید حمزه (ع) تهیه و پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارگاه‌های تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی نیز در کنار ۳۵ کارگاه سپاه در مساجد فعالیت می‌کنند و تا به امروز موفق به تولید ۱۱ هزار ماسک کرده و در اختیار نیازمندان و مناطق محروم و روستایی قرار داده شده است و تا ریشه کن شدن این بیماری منحوس این خدمات در کنار سایر دستگاه‌ها ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از مجاهدت‌های مدافعان سلامت و مسئولان بهداشت و درمان تشکر کرد و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز از مساجد و مراکزی که ماسک، لباس‌های بیمارستان و روکش‌هایی که برای تخت بیمارستانی استفاده می‌شود تولید می‌کنند حمایت و کمک‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت خیرین بزرگوار و مردم عزیز و با همراهی و همدلی دست به دست هم خواهیم داد تا این ویروس منحوس و بی و تروریستی را ریشه کن کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل اوقاف و امور خیریه بهداشت و درمان بیمارستان خدمت رسانی ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام با تغییر پست ماشاریپوف و حضور مهرداد محمدی به شکل قابل توجهی خلاقیت را در تیم بالاتر برده و برنامه‌های هجومی این تیم روان‌تر و بهتر از قبل درون زمین اجرا می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در پست هافبک توپ‌های بیشتری دریافت می‌کند و با تکنیک و خلاقیت بالایی که دارد سرعت بازی استقلال را بیشتر از قبل کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان هجومی استقلال صاحب موقعیت های بیشتری شوند و پاس‌های سالم‌تری به نسبت نیم فصل نخست دریافت کنند و این مسئله عملکرد مهاجمان این تیم را بهبود بخشیده است.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال هم در دو بازی اخیر جلوتر از تمام بازیکنان این تیم حضور دارد و با حرکت کردن روی خط آفساید تیم حریف و استارت های ناگهانی شرایط سختی را برای مدافعان حریف رقم زده و همین موضوع باعث شده است که در طول مسابقه مدافعان تیم‌های حریف عقب‌تر بازی کنند و این فشار را از خط هافبک استقلال خارج می‌کند و فول‌‌بک های این تیم فرصت حضور در نزدیکی محوطه جریمه را پیدا می‌کنند.

بازیکنان خلاق استقلال در هفته های اخیر توانستند روند هجومی این تیم را بهبود ببخشند، شماره 7 و 77 استقلال در کنار هم نشاط بیشتری به ترکیب هجومی استقلال بخشیدند و در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله این تیم را دگرگون کرده اند و در هفته‌های آینده با گلزنی در مسابقات لیگ برتر می‌توانند در صدرنشینی این تیم تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم