Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@13:07:01 GMT

«کر استارمر» رهبر حزب کارگر انگليس شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۵۸۹

«کر استارمر» رهبر حزب کارگر انگليس شد

خبرگزاری آریا- وزیر برگزیت دولت در سایه انگلیس با شکست رقبای خود به عنوان رهبر حزب کارگر انگلیس انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حزب کار انگلیس «کر استارمر» را به عنوان رهبر جدید این حزب و جایگزین «جرمی کوربین» معرفی کرد.
به دنبال شکست سنگین حزب کارگر انگلیس در انتخابات سال 2019 پارلمانی این کشور از حزب محافظه کار به رهبری بوریس جانسون، انتقادات زیادی نسبت به کوربین مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوربین پس از شکست در انتخابات اعلام کرده بود که آماده کناره گیری از ریاست حزب است.
روزنامه گاردین نوشت: حزب کارگر هنوز نتایج رسمی انتخابات را اعلام نکرده است اما براساس نتایج اولیه استارمر با 56.2 درصد آرا به عنوان رئیس و «آنجلا رینر» با 52 درصد به عنوان معاون ریاست حزب، پیروز این انتخابات شده‌اند.
استارمر که وزیر برگزیت دولت در سایه انگلیس است، پیش از این خواستار تغییرات اساسی در برخی از رویکردهای حزب کارگر از جمله روابط این حزب با رژیم صهیونسیتی و مساله یهودستیزی شده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارگر انگلیس حزب کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد

لاوروف گفت، احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه در ایالات متحده، روسیه را دشمن می‌دانند و بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تلاش خواهند کرد تا روسیه را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی بوسنیایی ATV گفت: «به‌زودی انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده برگزار خواهد شد. هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد. رویکرد گروهی ممکن است سخت و گروه دیگری حتی سخت‌تر باشد، اما در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند.»

لاوروف ادامه داد: «برای هر دو، مهم نیست که چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود، ما در کل دشمن هستیم. اینکه ما دشمن باشیم یا نیروی متخاصم فرقی نمی‌کند. اما "شکست استراتژیک" که آنها می‌گویند باید به روسیه تحمیل شود، هدف تشکیلات آمریکایی است.»

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: «همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوال مشابهی گفت، ما آماده خواهیم بود تا با هر کسی که مردم آمریکا انتخاب کنند، کار کنیم، مشروط بر اینکه تمایل متقابل وجود داشته باشد.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی کاندیداهای اصلی این انتخابات هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • غزه عامل تعیین کننده بر انتخابات محلی انگلیس