Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در سخنانی به مناسبت نیمه شعبان، با تجلیل از از کادر درمانی و گروه های جهادی نکاتی را خطاب به آحاد ملت متذکر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از دفتر آیت الله مکارم شیرازی، وی با تبریک در پیش بودن ایام فرخنده میلاد مبارک حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) و ایام نیمه شعبان به عموم مردم، تاکید کرد: سزاوار است در شب نیمه شعبان همۀ مردم در خانه های خود دست به دعا بردارند و خدا را به آن حضرت و اجداد طاهرینش قسم دهند و سلامتی هر چه زودتر بیماران و پایان این بلای همه جا گیر را از او بخواهند و مطمئن باشند این دعاها به هدف اجابت نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مرجع تقلید ضمن توصیه مجدد عموم مردم به رعایت توصیه های بهداشتی، بار دیگر از تلاش های کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در مقابله با بیماری کرونا و نجات مبتلایان تقدیر کرد و فرمودند: بهترین سپاسگزاری از کادر پزشکی و درمانی عمل به توصیه های آنان است. مردم عزیز ما همچنان که تاکنون توصیه های مسؤولان بهداشتی و کادر درمانی را رعایت کرده اند، از این به بعد نیز به این توصیه ها عمل کنند و حتی الامکان از خانه های خود جز به هنگام ضرورت خارج نشوند.

 

وی همچنین تلاش های خالصانه گروه های جهادی مرکب از طلاب و روحانیون جوان، دانشجویان و بسیجیان در همکاری با کادر پزشکی را ستایش کردند.

 

لازم به ذکر است آیت الله مکارم هدایایی را به گروه های جهادی مقابله با بیماری کرونا و همچنین خانواده هایی که عزیزان خود را در این راه از دست داده اند، تقدیم نمودند.

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آیت الله مکارم شیرازی گروه های جهادی کادر درمانی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر

در ادامه نهضت خدمت رسانی به مردم گروه جهادی پزشکی منجی با حضور جمعی از پزشکان و متخصصین با مشارکت گردان شهید صابری در راستای مکتب حاج قاسم، شبکه بهداشت و درمان انار، مجتمع مس سرچشمه، بنیاد شهید، ائمه جمعه انار و امین شهر بخشداری انار و شورای اسلامی و شهرداری امین شهردر تخصص‌های:


داخلی غدد و گوارش، دندانپزشکی، زنان، اطفال، مغز و اعصاب، مشاوره پوست و مو، توانبخشی قلبی و ریوی، مشاوره روانشناسی، تداخلات دارویی، ارتوپدی، طب تراز و عمومی در تاریخ جمعه چهاردهم اردیبشهت ماه با حضور در مرکز جامع سلامت امام سجاد (ع) امین شهر به ارائه خدمت به شهروندان پرداخته و مراجعین با حضور در این جمع جهادی به صورت رایگان مورد معاینه قرار گرفتند.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار  گفت: گروه جهادی پزشکان ناجی پزشکانی هستند که ما از تاریخ۱۳ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرستان انار میزبان هستیم.

 وی در ادامه گفت: چندماه پیش این گروه در لطف آباد انار خدمت رسانی کردند و این سری این گروه در روستای بیاض، امین شهر و گلشن به مردم ارائه خدمات بصورت رایگان میدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم