Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@17:04:49 GMT

اجرای طرح غربالگری ساکنان محله های مرکزی تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۸۱۳

اجرای طرح غربالگری ساکنان محله های مرکزی تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کورش خرد با بیان این که تاکنون ۱۴۰ هزار نفر از شهروندان این منطقه برای شرکت در طرح غربالگری ثبت نام کرده اند؛ گفت:طرح غربالگری شهروندان منطقه ۱۱ با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ،بسیج ناحیه سلمان،مرکز بهداشت جنوب،آموزش و پرورش ،مخابرات و شورایاران به همراه شهرداری منطقه ۱۱ در دست اجراست که تا امروز بیش از ۵۰درصد شهروندانی که مشخصات خود را در سامانه ثبت کرده اند ؛غربالگری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرد با اشاره به جمعیت ۳۱۳هزار نفری ساکنان منطقه ۱۱ از سلامت ۸۰ درصدی غربال شدگان خبر داد و افزود:۲۰ درصد این افراد مشکلاتی داشتند که به مرکز بهداشتی فرمانفرمایان در خیابان آذربایجان برای ادامه درمان و تجویز دارویی معرفی شدند.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۱در نشست مشترکی که ظهر امروز با حضور مسئولین سازمان های نام برده برگزار شد؛ آمادگی ۱۳پایگاه سلامت در منطقه ۱۱ و حضور کادر درمان،کارشناسان سلامت و نیروی داوطلب بسیجی برای کمک در اجرای طرح غربالگری اعلام شد.

وی گفت: مقرر شده با همکاری آموزش و پرورش با اولیای دانش آموزان برای شرکت در طرح غربالگری از طریق ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir تماس گرفته شود.

خرد همچنین در خصوص موضوع سلامت سازی محیط گفت: به ازای هر مرکز سلامت جامع در منطقه ۱۱ بسیجیان ناحیه سلمان فارسی در کنار کادر درمانی برای کمک به سالم سازی محیطی در کنار نیروهای شهرداری حضور دارند .

بر اساس این گزارش شهروندانی که به سامانه salamat.gov.ir دسترسی ندارند می توانند با پایگاه های سلامت مستقر در سطح منطقه ۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

20 / 20 شیوع ویروس کرونا معاون خدمات شهری کورش خرد غربالگری شهروندان ساکنان منطقه ۱۱

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا معاون خدمات شهری غربالگری شهروندان طرح غربالگری منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۶ تهران گفت: برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت با هدف بهبود کیفیت هوا ، یکی از ابزارهای ارتقای سلامت شهروندان است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چگونه خنجر شمر به قصر محمدیه رسید؟
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی