Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@18:58:20 GMT

سه سوداگر مرگ در سروآباد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۹۲۷

سه سوداگر مرگ در سروآباد دستگیر شدند

سرهنگ طیب محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی گزارش های رسیده مبنی بر فعالیت چند نفر از فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

وی افزود: نیروهای مبارزه با مواد مخدر پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی و هماهنگی با مراجع قضایی و رصد شبانه روزی موفق شدند طی چند عملیات موفق پلیسی تعداد سه نفر از سوداگران مرگ که در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سروآباد یادآور شد: همراه این سه نفر مقادیری مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد و برای سیر مراحل قانونی همراه پرونده تخلف تحویل مقامات قضایی داده شدند.

وی تاکید کرد: حفظ سلامت، امنیت و آرامش و آسایش مردم و شهروندان خط قرمز پلیس است و در این راستا هرکسی بخواهد به امنیت جانی و مالی مردم را به خطر بیندازد با برخورد قاطع پلیس روبرو است.

سرهنگ محمدی با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست با سرلوحه قرار دادن هشدارهای انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت همیار همیشگی پلیس باشند.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر فرمانده انتظامی مرگ بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۶ نفر خبر داد که با وعده‌های فریبنده خرید و تامین خودرو، ۱۹۰ میلیارد تومان از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بودند.

سردار رهام بخش حبیبی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده‌اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳  نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی دو عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، وی بیان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم