Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخاطبان سیما از این هفته شاهد سریال مفرح «نون .خ2» به کارگردانی سعید آقاخانی خواهند بود که پخش خود را با قصه‌ای تازه تا آغاز ماه رمضان ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مخاطبان تلویزیون در روزهای آغازین سال 99 در کنار سریال‌های نوروزی که به نوعی از بهترین‌های سیما برای ایام سال است، کم‌کم شاهد پخش کنداکتور ماه رمضان و تولیدات نمایشی ویژه این ایام هم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی شبکه‌های سیما همچنان تلاش می‌کنند برای مردمی که درجهت مقابله با شیوع کرونا در خانه‌ها نشسته و خود را قرنطینه کرده‌اند، روزهای شلوغ‌تر و مفرح‌تری را رقم بزنند. «کامیون» و «دوپینگ» از سریال‌های ویژه نوروز فعلا به پخش خود از شبکه دو و سه ادامه می‌دهند و به نظر مشکلی تا شروع ماه رمضان نخواهند داشت.

با این حال پس از پخش 15 قسمت از «پایتخت 6» از شبکه یک و نرسیدن قسمت‌های پایانی آن به پخش و نهایتا خالی ماندن آنتن، بزودی سریال جدیدی جایگزین خواهد شد.

هرچند وضعیت سریال‌سازی به دلیل شیوع کرونا عمدتا متوقف شده اما برخی سریال‌های مناسبتی با رعایت توصیه‌های بهداشتی یا جلوی دوربین هستند یا به تازگی ضبط‌شان به انتها رسیده است تا دست تلویزیون برای سرگرم کردن بیننده خالی نماند.

بر این اساس فصل دوم سریال «نون خ » به کارگردانی سعید آقاخانی که پیش از این قرار بود برای کنداکتور ماه رمضان مهیا شود، با کاهش در قسمت‌های تولیدی در ۱۷ قسمت از چهارشنبه این هفته، ۲۰ فروردین و همزمان با نیمه شعبان پخش خود را آغاز می‌کند.

«نون.خ 2» با حضور برخی از بازیگران فصل اول و اضافه شدن بازیگران جدید، سراغ موضوعات جدیدی از جمله زلزله مردم کرمانشا رفته است. پیش از این مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال اعلام کرده بود: در فصل دوم به موضوعات مبتلا به استان بیشتر می‌پردازیم. علاوه بر محصولات کشاورزی استان، به موضوع مهم زلزله که مردم کرمانشاه با آن درگیر هستند نیز ورود کرده‌ایم. ضمن آنکه تلاش شده آیین و رسوم اقوام کرد و منطقه غرب کشور را با جزئیات به تصویر بکشیم تا همه مخاطبان از آن لذت ببرند.

سعید آ‌قاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، نسرین مرادی، ماشاالله وروائی، سیروس سپهری، کاظم نوربخش، سیدحسین موسوی، حسین مرادی، یوسف کرمی، وریا امینی، افشین ملکی، کیوان شیخ احمدی، رضا رشیدی، پرویز کولیوند، سیروس حسینى‌فر، حسن رحمتی، علی اخوان، صهبا شرافتى، نارین ایوبى، آتنا مهیارى، شقایق فتاحى، مدیا زردویى و شبنم عظیمى بازیگران «نون. خ2» را تشکیل می‌دهند.

لازم به یادآوری است که سری نخست «نون. خ» در نوروز 98 به پخش رسید که خصوصا با توجه به قصه بومی مناطق کردنشین و فضای بصری جالب خود، مورد توجه مخاطبان و نیز مدیران رسانه ملی قرار گرفت. برهمین اساس هم تصویربرداری فصل دوم این سریال را از آذرماه سال گذشته در کرمانشاه آغاز کردند.

تصویربرداری «نون. خ2» در ادامه توصیه‌های بهداشتی و جلوگیری از ابتلا احتمالی عوامل به بیماری کرونا، قبل از نوروز به اتمام رسید و گروه بجای ضبط 25 قسمت از پیش تعیین شده، نهایتا سریال را در 17 قسمت تحویل تلویزیون خواهند داد تا در ایام پیش رو به پخش از شبکه یک برسد.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سعید آقاخانی شبکه یک مهدی فرجی سریال ایرانی سریال نون خ ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد

سریال «هیس، هیچی نیس!» در حالی به آنتن شبکه دو رسیده که قرار است سه روز آخر هفته از شبکه امید هم پخش شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روز گذشته اعلام شد که سریالِ فانتزی جدید تلویزیون قرار است از شبکه دو پخش شود. حالا در خبر دیگری عوامل سریال اعلام کرده‌اند سه روز آخر هفته این سریال به آنتن شبکه امید هم خواهد رسید.

ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» اولین مجموعه تاریخی طنز نوجوان، همزمان با پخش این مجموعه در ساعت 21 از شبکه امید، رونمایی و منتشر شد.

ترانه این اثر را مهناز رودساز سروده و مجید امیری بازیگر این مجموعه که صداپیشگی شخصیت روباه را هم بر عهده دارد خواننده آن است. معین ادیم نیز آهنگسازی آن را بر عهده دارد. 

تیزر جدید این سریال با معرفی موسیقی تیتراژ توسط علی نوروزیان ساخته شده است.

.

این مجموعه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 21 از شبکه امید پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 9 صبح و 14:30 بعد از ظهر روی آنتن می‌رود. همچنین این سریال شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 18 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

در این مجموعه حمیدرضا عطارد تهیه کننده، زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه است.

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید