Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از شبکه العراقیه، عدنان الزرفی، نخست‌وزیر مکلف عراق در سخنانی اظهار کرد: امروز (شنبه) برنامه دولت را به پارلمان تقدیم کردم و اکنون منتظر تعیین زمان برگزاری جلسه تصویب آن هستم.

وی افزود: درحال تشکیل یک کابینه کامل متشکل از کارمندان دارای صلاحیت هستم و طبق قانون اساسی کشور ظرف ۴۸ ساعت کارنامه این افراد را برای پارلمان خواهم فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الزرفی همچنین تصریح کرد: با فراکسیون‌های سیاسی گفت‌وگو کردم و آنها قول حمایت از دولت را به من دادند.
نخست‌وزیر مکلف عراق ظهر امروز برنامه دولت و درخواست برای تشکیل جلسه رای اعتماد به کابینه خود را به محمد الحلبوسی رئیس پارلمان تقدیم کرد.

وی هشدار داد عراق در حال عبور از فاجعه است و دولت نمی‌تواند دستمزدهای کارمندان را پرداخت کند. نفت متعلق به مردم عراق است و دولت حق ندارد از راه غیرقانونی این ثروت را در دست بگیرد.

نخست وزیر مکلف عراق از همه احزاب سیاسی خواست تا به ترسیم نقشه راه طی ماه‌های آینده کمک کنند.

الزرفی اعلام کرد اجازه نخواهد داد عراق عرصه درگیری منطقه‌ای و بین المللی باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نخست وزیر عراق الزرفی مجلس عراق نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «ایهود اولمرت»، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی به شدت علیه نتانیاهو و جنگ غزه موضع گیری کرده است.

اولمرت در این ارتباط گفت: «ما از این جنگ پیروز خارج نخواهیم شد و باید خیابان‌ها را از تظاهرات کنندگان علیه نتانیاهو و همپیمانانش پر کنیم.»

ماه گذشته نیز نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی خواستار توقف فوری جنگ در غزه و بازگرداندن اسرای اسرائیلی بازداشت شده در غزه شد و تاکید کرد که در این صورت دستاورد اسرائیل بسیار بیشتر از ادامه این جنگ خواهد بود.

وی تاکید کرد که نتانیاهو برای نجات اسرای اسرائیلی جنگ را ادامه نمی‌دهد، بلکه می‌خواهد خودش را نجات دهد.

اولمرت پیش از این نیز خواستار توقف جنگ غزه شده و تاکید کرده بود که این جنگ نمی‌تواند اهداف مشخص شده توسط بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل را محقق کند.

نخست وزیر اسبق اسرائیل در اظهارات پیشین خود رژیم صهیونیستی را در برابر یک دوراهی قرار داده و تاکید کرده بود که تل‌آویو یا با آتش بس و بازگرداندن اسرا از غزه از طریق انجام تبادل موافقت می‌کند یا باید بدون اینکه اهداف خود در ریشه کن کردن حماس و بازگرداندن اسرا را محقق کند، به جنگ خود در غزه ادامه بدهد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6096024

دیگر خبرها

  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • بلینکن: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین