Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@06:09:46 GMT

ماشین سازی رسما محروم شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۱۷۹

نبی - سرپرست دبیر کلی فدارسیون فوتبال، محرومیت ماشین سازی تبریز از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی را رسما ابلاغ کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال از محرومیت باشگاه ماشین سازی تبریز از نقل و انتقالات خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از این نامه آمده است، با توجه به مکاتبات متعدد صورت گرفته در رابطه با پرونده بازیکن اسبق باشگاه ماشین سازی تبریز" لوسیانو پریرا ندز"، به پیوست نامه ۱۴ نوامبر ۲۰۱۹ کمیته تعیین وضعیت فیفا، در همین رابطه و پیرو بند ۷ رای صادره اتاق حل اختلاف فیفا به تاریخ ۱۷ جون ۲۰۱۹، مقتضی است تا محرومیت تیم ماشین سازی تبریز از ثبت قرارداد بازیکنان جدید (داخلی و بین المللی) از ابتدای شروع اولین پنجره نقل و انتقالات میان فصل ۹۹-۹۸ (زمستانی) به مدت ۳ پنجره نقل و انتقالات متوالی اعمال شود و نامه رسمی سازمان لیگ فوتبال در رابطه با تایید و اعمال محرومیت باشگاه ماشین سازی تبریز جهت انعکاس به فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال شود.

پیش از این نیز باشگاه فوق به خاطر پرونده بازیکن اسبق خود "فرناندو دخسوس" از نقل و انتقالات محروم شده بود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: محرومیت ماشین سازی تبریز فرناندو دخسوس لوسیانو پریرا فدراسیون فوتبال ابلاغیه ماشین سازی تبریز نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟

 استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   به گزارش روزنامه اعتماد، مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است.     در بخشی از این گزارش می‌خوانید؛  مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال 1401 تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.   مطابق این رتبه‌بندی از وضعیت محرومیت در کشور نزدیک به 30 درصد از خانوارهای سیستان و بلوچستان در محرومیت به سر می‌برند که در مقایسه با سایر استان‌ها، عدد بسیار بالایی است. چرا که مثلا اختلاف سطح محرومیت سیستان و بلوچستان با استانی مانند تهران 28 درصد است!  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد