Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به نقش دولت در تحقق "جهش تولید"، گفت: دولت باید امکانات و تسهیلات مناسبی در اختیار کارخانه جات و تولیدکنندگان قرار داده و حمایت و پشتیبانی کند. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفت و‌گو‌ با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: پیشاپیش میلاد منجی عالم بشریت را خدمت همه مردم شریف و عزیز ایران اسلامی ‌و سال جدید که با شعار جهش تولید توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده نیز به مردم عزیز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد این موضوع هستیم که مقام معظم رهبری توجه خاصی در زمینه اقتصاد و رونق تولید و تعبیراتی در این زمینه داشتند، امسال نیز موضوع جهش تولید را مطرح کردند که معنایی فراتر از شعار سال گذشته یعنی رونق تولید دارد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: انقلاب اسلامی اگر چه براساس یک حرکت فرهنگی به پیروزی رسید ولی هیچ گاه امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری مسئله معیشت و اقتصاد مردم که مربوط به تولید است را نادیده نگرفتند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز: دولت زیرساخت‌های لازم برای جهش تولید را فراهم کند«جهش تولید» و تفاوت آن با «رونق تولید»"چالش کرونا" در گفتگو با ردادی: دولت به نقدهای دلسوزانه توجه و روندها را اصلاح کند/ لزوم بهره‌برداری از سرمایه همیاری مردم در "جهش تولید"

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دشمن در سال های اخیر یکی از موضوعاتی که نشانه گرفته و به توهم خود می خواهد ملت ایران را از پای دربیاورد تا دربرابر خواسته های آن ها تسلیم شویم مسئله اقتصاد است.

رشد اقتصاد و جهش تولید از جمله عوامل پیشرفت کشور است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رشد اقتصاد و "جهش تولید" از جمله عوامل ‌موفقیت و پیشرفت کشور برشمرد و تصریح کرد: جهش تولید با شعار محقق نمی شود، شعار رمزی برای حرکت عمومی جامعه است و مسئولین و دست اندرکاران باید در طراحی و برنامه ریزی و بودجه ریزی اقدامی کنند تا کارخانه و شرکت های دانش بنیان فعال شده و از استعداد و توانمندی های نیروهای خلاق و کارآمد به خوبی بهره گرفت و تولید کشور فعال شود.

ایران اسلامی دارای استعدادی بی نظیر در زمینه تولید است

امام جمعه قم ادامه داد: در چند روز اخیر که کشورمان و بسیاری از کشورهای دنیا دچار ویروس مهلک کرونا هستند شاهد اقدامات بسیار خوبی توسط داشمندان و متخصصین ایرانی هستیم و این عزیزان اختراعاتی دارند که نشان دهنده این است که استعداد ایرانی نه تنها کم تر از دیگران نیست بلکه اگر در عرصه و صحنه های مختلف ورود جدی پیدا کند دیگران را با بهت روبرو می شوند.

استاد حوزه علمیه گفت: انشاالله بلای‌کرونا از سر ملت ایران رفع شود و تولید کارخانه‌جات به اندازه بسیار مطلوب باشد و جوانانی که دارای استعدادهای ستودنی هستند در زمینه تولید وارد شوند و همچنین از تجربه متخصصان در این زمینه به خوبی بهره گرفت.

دولت با ارائه امکانات و تسهیلات به تولیدکنندگان جهش تولید را محقق کند

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به نقش دولت در تحقق "جهش تولید" افزود: دولت باید امکانات و تسهیلات مناسبی در اختیار کارخانه جات و تولیدکنندگان قرار داده و حمایت و پشتیبانی کند، متاسفانه گاهی برخی از دستگاه ها به جای اینکه همراهی کنند ولی به خاطر برخی قوانین سخت گیرانه مانع می شوند.

وی گفت: این قوانین در زمان خود لازم بوده ولی با گذشت زمان این قانون ها نیاز به بازنگری دارد و هرچه موانع قانونی را از سر راه تولید کنندگان برداریم و کمک و همراهی شود موفق تر عمل کردیم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: دشمن 8 سال جنگ را بر ما تحمیل کرد ولی ناکام ماند همچنین در عرصه های دیگر طراحی و توطئه های دشمن با ناکامی روبرو شد، ان‌شاالله در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند ودر پایان سال 99 شاهد رشد و پیشرفت خواهیم بود وجهش تولید محقق می شود.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر آدینه در جمع مردم سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، تاکید کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه رفع چالش‌های اقتصادی کشور، تلاش دارد، افزود: دولت یکی از راهکارهای جدی جهش تولید و رفع مشکلات اقتصادی کشور را توجه جدی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال و جهش تولید دوری از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی است، تاکید کرد: دولت تلاش دارد راهکار رفع مشکلات اقتصادی را عملی سازد.

حسینی از فعالیت ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور خبر داد و گفت: دولت سیزدهم به دنبال به کارگیری ظرفیت این نوع شرکت‌ها در زمینه جهش تولید و کاهش هزینه تولید است از سوی دیگر حضور دانش بنیان‌ها در رویدادهای مختلف ملی و فراملی می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی را برای کشورمان فراهم سازد.

وی از افزایش ۵۷ درصدی حقوق و ارتقای رفاه کارگران به عنوان دستاورد دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: دولت سیزدهم به دنبال کاهش مشکلات قشر کارگر است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: یکی دیگر از راهبردهای دولت سیزدهم ارتقای کیفیت تولید داخلی برای به دست آوردن بازارهای صادراتی است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 6089149

دیگر خبرها

  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی