Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرورزشی، اول یا دوم فروردین بود که مجتبی محرمی دوست قدیمی‌ام تماس گرفت و با ناراحتی حرف‌هایی زد و حتی برای اولین بار هم تأکید کرد بنویسم اما... ننوشتم! گفتم که برای این رفیق قدیمی دردسر و حاشیه درست می‌شود، اما چند روز بعد مصاحبه‌ای از او منتشر شد که در آن گفته بود: «علی پروین ۴ کلاس سواد دارد و چرا باید مدیریت پرسپولیس به او برسد، اما به من که دیپلم ردی هستم نرسد!» مجتبی حرف‌های جنجالی دیگری هم زده بود و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بر همین اساس به او زنگ زدم و صحبت کردیم.

چه شد که این مصاحبه را انجام دادی؟ چرا علیه پروین؟
حرف، حرف می‌آورد. من صحبت‌هایی در خصوص نحوه مدیریت اشتباه محمدحسن انصاری‌فرد انجام دادم که بحث به جای دیگری کشیده شد. حالا هم که ۱۰۰ نفر زنگ زدند که چرا علیه علی پروین مصاحبه کردی؟

نگفتی چرا؟
من علیه کسی مصاحبه نکردم. خود آقای پروین بارها گفته است ۴ کلاس سواد دارد و من چیز جدیدی نگفتم.

به هر حال علی پروین هم انتظار نداشت که شاگردش...
من در دوران اوج و جوانی هر چه علی پروین گفت، گفتم چشم! حالا که سنی از ما گذشته توقع ندارم و نداشتم هر جایی بنشیند بگوید برای مجتبی محرمی خانه گرفتم. ۸۰ میلیون تومان خودم گذاشتم و بقیه اش را شرکت پیشکسوتان و آقای سعید شیرینی دادند، اما یک روز سعید نعیم‌آبادی زنگ می‌زند و می‌گوید مجتبی خانه شمال شهر گرفتی؟ یک روز دیگر مرتضی فنونی زاده زنگ می‌زند و می‌گوید خانه که گرفتی و گفتم عیدی تپلی هم به تو بدهند! این حرف‌ها می‌چرخد و قشنگ نیست!

پس به این خاطر از علی پروین دلخور شدی؟
دلخور نه، انتظار نداشتم. من خاطرم هست زمانی بانک تجارت ۶ میلیون تومان به من می‌داد. ستاره‌های فوتبال را خریده بودند و آقایی به نام کریمیان به همراه طباطبایی مالک سابق پاس آمدند و سر کل‌کل و لجبازی با علی پروین به من گفتند ۶ میلیون تومان دیگر هم می‌دهیم!

یعنی ۱۲ میلیون تومان ۳۰ سال پیش؟
بله، آقای طباطبایی گفت ۶ میلیون بانک تجارت می‌دهد و ۶ میلیون تومان هم خودم می‌دهم که من هم گفتم به خاطر رو کم کنی با علی پروین؟ گفت بله و من قبول نکردم. آن فصل ۵۰ هزار تومان هم از پرسپولیس نگرفتم، اما نخواستم و اجازه ندادم علی پروین خراب شود. حالا هم جواب کار جوانی من این‌جور خراب کردنم نیست. (با بی‌حوصلگی ادامه می‌دهد) واقعاً حوصله هم ندارم. نمی‌خواهم دوباره جنجال شود، اما از علی‌آقا هم انتظار دارم وقتی در مورد من حرف می‌زند از آن زمان و رد پیشنهاد بانک تجارت بگوید. اتفاقاً علی‌آقا مهمان خانه ما بود و یک کله پاچه هم با پدرم خورد و خوب باید خاطرش باشد!

256 43

کد خبر 1372659

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجتبی محرمی علی پروین باشگاه پرسپولیس میلیون تومان علی پروین ۶ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، این حملات در نابلس، الخلیل و رام الله انجام شد و به شهادت ۵ شهروند فلسطینی انجامید و خسارات زیادی به خودرو‌ها و املاک مردم وارد شد.

در این ماه ۱۷۲ جریب از اراضی روستای عرب التعامره در شرق بیت لحم برای توسعه شهرک صهیونیستی سیدی بار توسط دشمن مصادره شد.

همزمان «بتسلیل اسموتریچ» وزیر دارایی صهیونیستی از تصویب طرح تبدیل ۵ تجمع مسکونی صهیونیستی به شهرک قانونی در کرانه باختری خبر داد.

رژیم صهیونیستی در ماه آوریل ۳۳ تاسیسات فلسطینی، ۸ خانه مسکونی، ۳ خانه غیرمسکونی، ۵ تاسیسات کشاورزی را در قدس، طولکرم، اریحا و الخلیل و ۱۸ خانه و تاسیسات فلسطینی در رام الله، سلفیت و البیره را منهدم کرد.

دیگر خبرها

  • جلوی افت موالید را گرفتیم/ رشد نرخ باروری در ۱۴ استان
  • پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات