Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@01:04:05 GMT

آموزش مجازی «نگاهی بر آثار تاریخی ری» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۶۹۵

آموزش مجازی «نگاهی بر آثار تاریخی ری» برگزار می شود

جانفشان گفت: آموزش مجازی «نگاهی بر آثار تاریخی ری» به صورت مجازی در روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه بر روی شبکه های اجتماعی و پرتال اداره کل استان تهران ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ‌به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، «پرهام جانفشان» گفت: آموزش مجازی «نگاهی بر آثار تاریخی ری» به صورت مجازی در روز دوشنبه 18 فروردین ماه بر روی شبکه های اجتماعی و پرتال اداره کل استان تهران ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران با بیان اینکه آموزش سنگ بنای هر توسعه پایداری است، افزود: به این امر باور داریم که موضوع آموزش های عمومی و تخصصی در هیچ شرایطی نباید متوقف شود و امروز وظیفه داریم به صورت مجازی موضوع آموزش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را در استان پیش ببریم.

 

وی گفت: معاونت های تخصصی این اداره کل موظف هستند موضوع آموزش های مجازی در دو بخش عمومی و تخصصی را به صورت مدون و مستمر تا شکست ویروس کرونا به علاقه مندان و فعالین ارائه کنند.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران افزود: از شرایط حضور هموطنان در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا باید به گونه برای توسعه آموزش های مجازی در حوزه شناخت و معرفی میراث فرهنگی بهره ببریم.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش مجازی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت‌حیدریه گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل دادرسی تحویل مقامات قضایی شدند.

علی محمدی افزود: با استناد قانون ضرورت اخذ مجوز برای ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور، منوط به اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی کشور است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه اضافه کرد: بر این اساس متخلفان از مفاد این قانون به ضبط و مصادره دستگاه مذکور محکوم می‌شوند.

محمدی افزود: چنانچه دستگاه فوق در حفاری غیرمجاز به قصد کشف‌اموال فرهنگی - تاریخی مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر مجازات فوق، مرتکب به یک سال تا سه سال حبس مجازات مقرر در ماده (۵۶۲) قانون‌مجازات اسلامی - مصوب ۱۳۷۵٫۳٫۲ محکوم می‌شود.

شهرستان تربت حیدریه ۳۵۰ اثر تاریخی و گردشگری شناسایی شده دارد که تعداد ۶۲ اثر شامل بنا، محوطه و میراث ناملموس ثبت شده در فهرست میراث ملی است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • آثار عیلامی در خطر تعرض است؟
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی