Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@13:24:37 GMT

تست کرونا در پایتخت الزامی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۸۵۲

تست کرونا در پایتخت الزامی شد

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: انجام غربالگری کرونا (تست ابتلا به کرونا) با هدف شناسایی مبتلایان و ناقلان این بیماری در تهران الزامی شد.

به گزارش ایرنا؛ هشتمین جلسه روسای کارگروه های پنجگانه مقابله با کرونا که بصورت مجازی با حضور رضا کرمی محمدی رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی، اسحاق بهادری مدیرکل منابع انسانی، غلامحسین محمدی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و سایر روسای کارگروه برگزار شد؛ پس از ارائه گزارش آخرین وضعیت کرونا در کشور و پایتخت و بیان ضرورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا مقرر شد با همکاری شهرداری تهران به ویژه سرای محلات غربالگری در سطح پایتخت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی محمدی جانشین شهردار تهران در ستاد ملی مقابله با کرونا است که ریاست این جلسه را بر عهده داشت بر انجام تست کرونا در تهران تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر تداوم راهبرد فاصله گذاری اجتماعی گفت: کماکان این نگرانی مطرح است که طی روزهای آینده در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی آمار ابتلا به کرونا در پایتخت افزایش یافته و پیامدهای آن موجب لطمه به نظام درمانی شود.

در این جلسه همچنین جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در خصوص معضل تجمع معتادان متجاهر در محدوده محله هرندی تاکید کرد که شهرداری تهران تمامی تعهدات تعریف شده برای این نهاد در خصوص حل این معضل را انجام داده است و رفع کامل مشکلات پیش آمده نیازمند ورود فعال سایر سازمان ها است.

در این جلسه همچنین غلامحسین محمدی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز ضمن اشاره به تماس شهردار تهران با شهردار رم گفت: همکاری های بین المللی میان شهرهای بزرگ جهان در دستور کار قرار گرفته است و برهمین اساس طی هفته جاری برنامه تبادل تجربیات پایتخت ها در فرآیند مقابله با کرونا پیگیری و شهردار تهران با جمعی از شهرداران کلان شهرهای جهان گفت و گو خواهد کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031nl

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تست کرونا شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران

عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ضمن تبیین برنامه زمان بندی و هدف گذاری شده مناطق ۲۲ گانه پیشبرد اهداف این برنامه را بر مبنای تقویت روحیه همدلی و هم افزایی همکاران در مناطق ۲۲ گانه خواند و افزود؛ گزارش اقدامات صورت گرفته پس از تفویض اختیار برخی قرارداد‌های مالی توسط نواحی جهت بررسی میزان تحقق اهداف این موضوع و همچنین بررسی صورت وضعیت‌های صادر شده توسط نواحی با نظارت مستقیم شهردار ناحیه و تعداد قرارداد‌های منعقد شده با سقف تخصیص یافته برای این موضوع از مهم‌ترین موضوعات در حال پیگیری در سال ۱۴۰۳ می‌باشد. 

عباس شعبانی ضمن تأکید بر اطلاع رسانی به نحو شایسته اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء وضعیت خدمت رسانی در شهر تهران افزود؛ رصد مداوم طرح بازدید‌های ۳۶۰ درجه در مناطق و طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت و طرح الگوی خدمت مختص هر منطقه در حال انجام است که با بهره گیری از ظرفیت‌های نوین اطلاع رسانی برای پیگیری اقدامات صورت گرفته در خصوص هریک از این طرح‌ها در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شعبانی در ادامه با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ برنامه نظارت‌های میدانی و ستادی با یک رویکرد متفاوت همراه است از تشویق برترین عملکرد‌ها بر مبنای نتایج و مستندات جلسات میدانی و ستادی مناطق خبر داد.

در ادامه این نشست سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق ضمن بررسی و تشریح عملکرد مناطق ۲۲ گانه در انجام و پیگیری مصوبات مربوط به جلسات نظارت میدانی و ستادی هر منطقه گزارش مربوط به اقدامات عملکردی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و میزان تحقق قرار داد‌های انعقاد شده توسط شهرداران نواحی هر منطقه وگزارش بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اقدام و ارزیابی میزان عملکرد در حوزه طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت در شهر تهران، بازدید‌های ۳۶۰ درجه و الگوی خدمت را به تفکیک هر منطقه ارائه و رصد و پیگیری مداوم این موضوعات در سال ۱۴۰۳ را مهم‌ترین برنامه این معاونت در مناطق ۲۲ گانه خواند.

مهدی شریفیان مدیر کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت هماهنگی و امورمناطق در ادامه ضمن بررسی تحقق برنامه‌ها و انجام به موقع پروژه‌های هدف گذاری شده در مناطق به ارائه گزارشی از عملکرد مناطق به تفکیک هر منطقه و تحلیل نقاط ضعف و قوت مناطق بویژه در حوزه برنامه ریزی میزان تحقق اهداف و تکمیل پروژه ها‌ی در حال انجام در مناطق ۲۲ گانه پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس