Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@15:33:30 GMT

پرسپولیسی‌ها کارمند ساواک بودند!

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۲۵۷

پرسپولیسی‌ها کارمند ساواک بودند!

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرورزشی دست به افشاگری بی‌سابقه‌ای زد. با هم ادعا‌های ملی‌پوش اسبق استقلال را مرور می‌کنیم:

کارمندان ساواک
یکی از مواردی که طی سال‌های اخیر توسط عده‌ای مطرح می‌شود، این است که تاج (استقلال) تیم درباری بود، اما پرسپولیس ساختاری مردمی داشت. ادعایی که اصلاً صحت ندارد، چون در تیم ما فقط مرحوم عزت جانملکی، شادروان غلامحسین مظلومی و علی‌آقای جباری شغل دولتی داشتند و بقیه ما یا شغل آزاد داشتیم یا بیکار بودیم، ولی پرسپولیسی‌ها به واسطه روابطی که مدیران آن‌ها داشتند، یا در وزارت امور خارجه بودند، یا کارمند سازمان برنامه و بودجه محسوب می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند نفر از بازیکنان پرسپولیس هم کارمند ساواک بودند! بله، کارمند ساواک بودند. البته شکنجه‌گر نبودند بلکه کارمند بودند. خود مرحوم عبده همیشه مسلح بود و آنقدر در رژیم قبل نفوذ داشت که به او اجازه حمل سلاح داده بودند. خب چنین آدمی با این نفوذ و قدرت چطور میتوانست توسری‌خور مدیران وقت استقلال باشد؟

تاج گل
ما چند بار با مدیرعامل وقت خودمان در قبل از انقلاب دچار اختلاف نظر شدیم و اصلاً این طوری نبود که هر دقیقه بتوانم او را ببینم. حداکثر سالی یک بار می‌دیدمش. در مورد همان بازی معروف ۶تایی سال ۵۲ دقیقاً یک روز بعد از مسابقه، مدیرعامل استقلال یک تاج گل بزرگ برای تبریک به باشگاه پرسپولیس فرستاد. عکس این گل در روزنامه کیهان چاپ شد. یک روز بعد از آن، یعنی دقیقاً روز یکشنبه نیز مدیرعامل استقلال برای پرسپولیسی‌ها در ساختمان بانوان باشگاه که هم‌اکنون مجموعه ورزشی حجاب تلقی می‌شود، جشن گرفت! حالا شاید هم برای انتقاد از ما، دست به چنین کاری زد. به هر حال طرح چنین مسائلی در حال حاضر یک بی‌معرفتی تمام‌عیار است و عده‌ای می‌خواهند استقلال و پرسپولیس را به جان هم بیندازند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: حسن روشن استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در جدالی بسیار حساس میزبان پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. فصل گذشته سرخ‌های تهرانی در این شهر جام قهرمانی لیگ را بالای سر بردند اما حالا شرایط کاملا متفاوت است.

پرسپولیس در مازندران طرفدار دارد اما حالا مازنی‌ها خطر سقوط را برای تنها نماینده استان‌شان در لیگ حس می‌کنند و همین موضوع کار را برای سرخ‌های تهرانی سخت‌تر خواهد کرد.

در این مسابقه برای تیم میهمان ۶۰۰ بلیت در نظر گرفته شده و تعداد محدودی از هواداران پرسپولیس می‌توانند از تیم‌شان در ورزشگاه وطنی حمایت کنند.

انتظار می‌رود روز دوشنبه ظرفیت این ورزشگاه کاملا پر شود و هواداران نساجی روز سختی را برای پرسپولیسی‌ها رقم بزنند.

دیگر خبرها

  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس