Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستیزه با بیان اینکه رزمندگان جبهه سلامت گیلان به صورت خود جوش در حال فعالیت در بحران کرونا ویروس هستند، گفت: ۶۷ هزار ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده توسط رزمندگان جبهه سلامت گیلان تولید شده است.

«محمدعلی ستیزه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به بحران کرونا ویروس، اظهار کرد: در این بحران همه نیروهای توانمند سپاه با روحیه اخلاص و ایثار در میدان مبارزه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، بهترین راه مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است، گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا، ۴۵۰ خادم برادر و ۷۵ خادم خواهر و ۱۸ تیم ضدعفونی کننده خادم برادر در قالب خادم شهدا در تمامی شهرستان‌های گیلان لباس خدمت یه تن کرده و به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

 

وی به از حضور خادمین الشهدا در مبارزه با کرونا ویروس پرداخت و تصریح کرد: خادمین شهدا در عملیات هر یک به نیابت یک شهید در رزمایش بیولوژیک شرکت کرده‌اند.

 

ستیزه به اقدامات خودجوش و آتش به اختیار رزمندگان جبهه سلامت اشاره و اظهار کرد: تولید ۴۵ هزار ماسک پارچه‌ای و ماسک n95، کارگاه لباس بیمارستانی، ۲۲ هزار تولید و توزیع ژل ضد عفونی کننده، گند زدایی، ضد عفونی معابر، خودروهای عبوری، محله ها، پارک ها، پمپ بنزین، عابر بانک ها و توزیع بسته های مواد غدایی و ذبح گوسفند و توزیع بین مستمندان از اهم اقدامات رزمندگان جبهه سلامت در این بحران بود که تمامی تولیدات در کوتاه‌ترین زمان در اختیار مردم قرار گرفت.

 

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان به سخنان زیبای سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی اشاره و اذعان کرد: این شهید بزرگ‌ وار فرموده است که عجیب است که باز هم این همان دهکده جهانیست که در زیر نور آسمانش بسیجیان رمل‌های فکه زیسته اند، همان دهکده جهانی که در نیمه شب هایش ماه هم بر کازینوهای لاسوگاس می‌تابیده، هم بر حسینه دو کوهه و هم بر گورهایی که در آن بسیجیان از خوف خدا و عشق به او می گریستند.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: سربازان جبهه سلامت استان گیلان رزمندگان جبهه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه اففتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار