Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@03:49:59 GMT

تا ۲۰فرودین ادارات با ۲۵درصد کارمندان اداره می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۶۱۵

تا ۲۰فرودین ادارات با ۲۵درصد کارمندان اداره می شود

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت:بر اساس مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا در استان مصوب شد ادارات تا اطلاع ثانوی به ۷۵درصد از نیروهای خود اجازه دورکاری بدهد.

به گزارش قدس آنلاین، موسوی معاون توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: یک روال از ابتدا تعیین و به تمامی دستگاه ها به صورت بخشنامه ابلاغ کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا در استان مصوب شد ادارات تا اطلاع ثانوی به ۷۵درصد از نیروهای خود اجازه دورکاری بدهد.

وی افزود: به دنبال اقداماتی که هفته گذشته داشتیم دستگاه هایی که با ما تماس گرفتند و ابهام داشتند قرار بر این شد که با رعایت دورکاری و با استفاده ار ۲۵در صد نیروها توزیع نیروها در بخش های مختلف با ادارات باشد و بخش هایی که ارباب رجوع بیشتری دارند از نیروی بیشتری استفاده کنند ما تابع ستاد ملی کرونا نیز هستیم بر این اساس تابیستم این مصوبه تمدید شده است.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ساعت کاری ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد