Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:58:16 GMT

شهردار: مراغه برای اجرای طرح ضدعفونی بلوک‌بندی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۶۲۵

شهردار: مراغه برای اجرای طرح ضدعفونی بلوک‌بندی شد

محمدرضا احمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا، تمامی معابر فرعی و اصلی شهری در قالب ۲۰ منطقه بلوک بندی شده و برای اجرای طرح های ضدعفونی و گند زدایی از سوی گروه های مردمی، جهادی و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان تقسیم بندی شده است.

وی ادامه داد: اجرای بلوک بندی شهری، حرکتی برای هدفمند کردن و تسریع در پاکسازی متوازن مناطق مختلف شهری است که توسط شهرداری تدوین و انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی گفت: همچنین از ابتدای اجرای طرح پاکسازی شهری، همکاری مستمری از سوی شهرداری با گروه های جهادی، مردمی و دانشکده علوم پزشکی انجام شده و این روند نیز تداوم دارد.

وی اضافه کرد: برای این منظور، تاکنون سه هزار لیتر مایع وایتکس، ۲۰۰ لیتر آب ژاول، ۲۰۰ کیلوگرم کلر و ۱۳ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده در اختیار گروه های جهخادی، مردمی و اجرایی برای گندزدایی و ضدعفونی شهر از سوی شهرداری قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به ادامه طرح ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف شهرستان، مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز برای تمامی گروه های مردمی در حال تامین بوده و از این نظر مشکلی نخواهیم داشت.

احمدی افزود: نیروهای آرامستان گلشن زهرا (س) مراغه نیز با جدیت تمام و به صورت شبانه روزی و نیز با رعایت موازین بهداشتی، ارائه خدمات می کنند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها شهرداری مراغه آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مراغه آذربایجان شرقی مراغه شهرداری مراغه آذربایجان شرقی مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟