Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان در پیامی با تبریک در پیش بودن ایام فرخنده میلاد مبارک حضرت، ولی عصر (ارواحنا فداه) و ایام نیمه شعبان به عموم مردم، اظهار داشت: سزاوار است در شب نیمه شعبان همۀ مردم در خانه‌های خود دست به دعا بردارند و خدا را به آن حضرت و اجداد طاهرینش قسم دهند و سلامتی هرچه زودتر بیماران و پایان این بلای همه‌جاگیر را از او بخواهند و مطمئن باشند این دعا‌ها به هدف اجابت نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن توصیه مجدد عموم مردم به رعایت توصیه‌های بهداشتی، بار دیگر از تلاش‌های کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در مقابله با بیماری کرونا و نجات مبتلایان تقدیر و بیان کرد: بهترین سپاسگزاری از کادر پزشکی و درمانی عمل به توصیه‌های آنان است، مردم عزیز ما همچنان که تاکنون توصیه‌های مسؤولان بهداشتی و کادر درمانی را رعایت کرده‌اند، از این به بعد نیز به این توصیه‌ها عمل کنند و حتی الامکان از خانه‌های خود جز به‌هنگام ضرورت خارج نشوند.

مرجع تقلید شیعیان همچنین تلاش‌های خالصانه گروه‌های جهادی مرکب از طلاب و روحانیون جوان، دانشجویان و بسیجیان در همکاری با کادر پزشکی را ستایش کردند.

به گزارش تسنیم، آیت الله مکارم شیرازی هدایایی را به گروه‌های جهادی مقابله با بیماری کرونا و همچنین خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این راه از دست داده‌اند، تقدیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه وام کرونا آیت الله مکارم شیرازی نیمه شعبان پایان کرونا دعا کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه وام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب

مرجع عالیقدر جهان تشیع از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی؛ مرجع عالیقدر جهان تشیع از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان‌شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه‌سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان‌شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود