Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان غربی در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه و کنار استان منعکس می‌کند. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در ششمین بسته خبری پیش‌رو، بخشی از اخبار گوشه و کنار استان گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصرف بنزین در شمال آذربایجان غربی 47 درصد کاهش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: همزمان با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، طی روزهای نهم تا پانزدهم فروردین امسال، مصرف بنزین در این منطقه با 47 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 6 میلیون و 500 هزار لیتر رسید.

بیشترین آمار مبتلا به کرونا در استان آذربایجان غربی متعلق به کدام شهرستان‌ها است؟آذربایجان غربی دقایقی پیش برای دومین بار امروز لرزیدآذربایجان غربی| توقف 490 دستگاه کامیون در پایانه مرزی تمرچین‌

انبار نفت جدید ارومیه به بهره برداری رسید

انبار نفت جدید ارومیه با امکان ارسال و ذخیره‌سازی 118 میلیون لیتر فرآورده به بهره‌برداری رسید.

خط لوله جدید انشعابی به طول 16 کیلومتر از خط لوله میاندوآب - ارومیه به پایانه جدید ارومیه، توسط شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران احداث شد و به بهره‌برداری رسیده است.

شهروندان تا اطلاع ثانوی زباله‌ها را تفکیک نکنند

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در ارومیه فعالیت تمامی غرفه های تفکیک زباله در ارومیه برای جلوگیری از شیوع کرونا متوقف شده و از همه شهروندان خواسته شده زباله های خود را تفکیک نکنند و زباله ها را فشرده و آبگیری کرده و جلو درب منازل بگذارند تا مستقیم دفن شوند.

وی بیان کرد: تمامی زباله های خانگی ارومیه به صورت مستقیم درسایت نازلو دفن می شوند.

دستگیری متخلفان تخریب و تصرف مراتع در اشنویه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشنویه گفت: مامورین این اداره طی گشت زنی و بررسی گزارشات مردمی از تخریب و تصرفات از طریق شخم و غرس نهال در روستاهای پیروت آباد، خانلر، دورود و شهر نالوس با حضور اکیپ های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی 5 مورد تخریب و تصرف جدید اراضی ملی توسط افراد سودجو در روستاهای مزبور شناسایی و مراتب جهت ارجاع متخلفین به مراجع قضایی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/7548/ ز

R7548/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی