Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری از اجرای 105 پروژه اقتصادی در راستای شعار جهش تولید و پیش‌بینی ایجاد 34 هزار فرصت شغلی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شعار سال جدید و ارسال آیین‌نامه اجرایی از سوی دولت به استان‌ها در خصوص جهش تولید گفت: درحال حاضر 105 پروژه اقتصادی که مرتبط با شعار سال و جهش تولید است پیشنهاد شده و در خصوص تخصیص اعتبارات مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعتبار لازم برای اجرای این پروژه‌ها از طریق اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات بانک‌ها تامین خواهد شد که به مرور در اختیار متولیان اجرای پروژه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: هفت هزار میلیارد اعتبار برای این مسئله برآورد شده که بخشی از طریق اعتبارات ملی، بخشی خصوصی و بخشی توسط تسهیلات بانکی تامین خواهد شد که  باعث ایجاد 34 هزار فرصت شغلی و تثبیت 21 هزار شغل در استان خواهد شد.

عباسی تاکید کرد: از تمامی مدیران خواهشمندیم این پروژه‌هایی را که به صورت داوطلبانه در راستای جهش تولید پیشنهاد داده‌اند پیگیری و هرچه زودتر به اتمام برسانند، ما هم پشتیبان فعالیت‌های آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی جهش تولید اقبال عباسی چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد