Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:42:58 GMT

آخرین وضعیت کرونا در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۹۰۰

آخرین وضعیت کرونا در قزوین

دکتر کاظمی فر معاون درمان دانشگاه علوم پرشکی قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت : در ۲۴ ساعت گذشته تست آزمایشگاهی کرونا ۱۸ نفر مثبت و تعداد مبتلایان به کرونا هزار و ۵۷ نفر است.

کاظمی فر اضافه کرد: امروز ۳۵ نفر با عفونت حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند و هم اکنون ۳۰۵ نفر در مراکز درمانی بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲ هزار و ۶۰۱ نفر در بیمارستان‌ها بستری که ۶۹۸ نفر در مبارزه با این بیماری پیروز شدند.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر و در مجموع ۱۵۷ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.
در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد.
پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد.

کد خبر 6095811

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد