Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:57:21 GMT

تقدیر اهالی فرهنگ و هنر از استاندار فارس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۹۴۶

تقدیر اهالی فرهنگ و هنر از استاندار فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جامعه بزرگ و اهالی فرهنگ، ادب، هنر و رسانه از استاندار و رییس ستاد مدیریت کرونای استان فارس در نامه ای از تلاش های شبانه روزی صورت گرفته از سوی استانداری فارس و سایر ارگانها و نیروی های همراه قدردانی کردند.

در متن این بیانیه آمده است :

به نام خالق هنر
گر در سرت هوای وصال است حافظا،
باید که خاک درگه اهل هنر شوی

قدردانی جامعه بزرگ و اهالی فرهنگ، ادب، هنر و رسانه از استاندار و رییس ستاد مدیریت کرونای استان فارس

اصحاب فرهنگ، ادب و هنر استان فارس با انتشار بیانه ای اعلام داشتند که در این روزهای مبارزه با ویروس کرونا، شاهد اقداماتی مستمر و شبانه روزی، همچون به کار بستن تمام نیروهای اجرایی استان، استفاده صحیح و به موقع از امکانات و توانایی ها، استفاده از تمامی ظرفیتهای فرهنگی هنری و رسانه ای، تشکیل به موقع ستاد مدیریت کرونای فارس و همچنین پیگیری امورات دانشگاه علوم پزشکی و رفع موانع سریع آن، بوده ایم و در همین مسیر از همت و تلاش استاندار و رییس ستاد مدیریت کرونای استان با کمال رضایت و ادب سپاسگذار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما اهالی فرهنگ و هنر به عنوان افرادی که در این شهر سالهاست عمر خود را صرف پرداختن به خلق آثار هنری، ادبی و فرهنگی کرده ام و این کار را با شوق و عشق همیشگی دوست داریم و خود را جزو لاینفک این جامعه متعهد و متخصص می دانیم، ضمن سپاس و قدردانی از همه دست اندرکاران و همچنین تلاشها و پیگیری های مستمر و موثر استاندار فارس به عنوان رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای استان در راستای اجرای طرح های فاصله اجتماعی، برنامه های مدون و پیشگیرانه در رابطه با کرونا، این همت و تلاش مجدانه را می ستایم و اعلام می داریم که جای بسی خرسندی و مباهات دارد و بر خود می بالیم که این همدلی و مودت در استان ادب پرور فارس و شیراز به عنوان سومین حرم اهل البیت (علیهم السلام) و پایتخت کتاب ایران، باعث دلگرمی مردم شریف و شهید پرورش گردیده است.

همچنین ما جامعه فرهنگی هنری و رسانه ای باید اذعان کنیم که تلاش و جدیدت نیروهای انتظامی، دستگاه های اجرایی و مدیریت و تدبیر اندیشه شده در این خصوص که باعث شده تا بحران کرونا در استان فارس نسبت به دیگر استان ها در وضعیت مناسبتری قرار گیرد، نیز از دست آورهای این همت و کوشش شبانه روزی است که امیدواریم با یاری خدای مهربان و تیم متخصص و دلسوز پزشکی و پرستاری و کادر درمان این استان پهناور، بتوانیم هر چه زودتر از این دوران سخت بیماری و ویروس کرونایی خارج شویم و دوباره تمام همراهان و عزیزان برای روزهای سرشار از شادی و سلامتی گرد هم آیند.

همه ما در پایان از صمیم قلب برای دست اندرکاران موفقیت روز افزونی را آرزو داریم و خاطر نشان می داریم که در این مدت همه اصحاب فرهنگ، ادب و هنر و رسانه در کنار سازمانها و پزشکان و ستاد مدیریت بیماری کرونای استان فارس با جدیت تمام برای اهداف مبارزه با کرونا از تمام ظرفیت های خود کمال استفاده را در قالب ساخت آثار فرهنگی و هنری و کلیپ، پوستر و تولیدات فضای مجازی و اطلاع رسانی و آنچه که در توان داشتند را به میدان آورده اند تا انشالله بتوانیم پس از آن در دوران پسا کرونایی هم با جدیت در کنار هم بمانیم و دست از تلاش برای ساخت آینده استان و کشور بر نداریم و کوشا باشیم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس کرونا ویروس فرهنگ و هنر ستاد مدیریت کرونای کرونای استان اهالی فرهنگ استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به تدوین و تنظیم سند اقتصاد دریا در استان گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی بر پایه خلیج‌ فارس این سند تنظیم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت مهم خلیج‌ فارس در استان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج‌ فارس در ابعاد گوناگون است.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج‌ فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج‌ فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، تجارت دریایی از دیگر ظرفیت‌های استفاده از خلیج‌ فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از دیگر مزیت‌های بهره جستن از خلیج‌ فارس محسوب می‌شود که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

باستین، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج‌ فارس اعلام و بیان کرد: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد، تصریح کرد: در این زمینه سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نام خلیج‌ فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر براساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت