Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:01:00 GMT

مرکز ۱۰۰ تختخوابی نقاهتگاهی کرونا در بندرعباس افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۰۷۰

مرکز ۱۰۰ تختخوابی نقاهتگاهی کرونا در بندرعباس افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه ۱۰۰ تختخوابی نقاهتگاهی بیماران کرونا عصر شنبه با همت منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، جهت تکمیل درمان بیماران مبتلا به کرونا در مجموعه ورزشی هفت تیر در بندرعباس راه اندازی شد.

استاندار هرمزگان در آئین افتتاح این مجموعه تکمیل درمان بیماران مبتلا به کرونا، عنوان کرد: با اضافه شدن این ۱۰۰ تخت، تعداد تخت‌های تکمیل دوره درمان بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان به ۶۰۰ تخت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون همتی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته در هرمزگان، توانمندی‌های استان در راستای مقابله با ویروس کرونا افزایش یافته و تجهیزات و کالاهای بهداشتی مورد نیاز از جمله الکل، ماسک، ژل ضدعفونی و لباس ضد ویروس در هرمزگان در حال تولید هستند.

همتی تصریح کرد: با همکاری خیرین، بنگاه‌های اقتصادی، دستگاه‌های اجرایی، مجموعه نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی سپاه و ارتش، تخت‌های تکمیل درمان و همچنین بیمارستان صحرایی در استان راه اندازی شده و به لحاظ امکانات و تجهیزات، استان هرمزگان در وضعیت خوبی جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا قرار دارد.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: با همکاری همه مجموعه‌ها و انسجام خوبی که در استان ایجاد شده و همراهی بسیار خوب مردم به ویژه با رعایت توصیه ماندن در خانه، روند بیماری کرونا در هرمزگان مدیریت شده است.

وی گفت: بیش از ۸۰ درصد مردم هرمزگان در قالب طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، غربالگری شده و اطلاعات آنان ثبت شده است.

همتی با تاکید بر اینکه باید همچنان رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اولویت باشد، بیان داشت: تاکنون با آموزش و اطلاع‌رسانی، تأمین امکانات و تجهیزات و همراهی خوب مردم، در مدیریت بیماری کرونا در سطح کشور و همچنین استان هرمزگان موفق بوده‌ایم و باید این همکاری‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در ادامه این روند باید بتوانیم با رعایت تمامی اصول بهداشتی، کار و فعالیت‌های مختلف را نیز انجام دهیم و افرادی که حضور آنها در محل کار و تولید ضروری است، با رعایت تمامی اصول و افزایش سطح ایمنی به فعالیت بپردازند.

کد خبر 4892248

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد سیلاب گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید بارش باران ماسک طبی درمان بیماران مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، دبیر هیات بادبانی هرمزگان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و برای تشویق و استعداد یابی رده‌های سنی ۹ تا ۱۴ سال جشنواره قایق‌های بادبادنی استان هرمزگان در ساحل جزیره هرمز به سمت بندرعباس برگزار شد.

اسماعیل مکی زاده افزود: در این دوره علاقه‌مندان به ورزش بادبانی در خصوص نحوه هدایت قایق‌های بادبانی آموزش‌های اولیه لازم را دریافت کردند و با اجزای مختلف قایق‌ها آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقه هوری رانی در قشم

وی همچنین به وجود استعداد‌های خوب در زمینه قایق‌های بادبانی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود استعداد‌های بسیار خوب در استان هرمزگان میتوان به آینده ورزش بادبانی در این استان امیدوار بود.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در این جشنواره ۱۷ نفر از ورزشکاران بادبانی سوار هرمزگانی شرکت کردند که مسافت ۱۸ کلیومتری جزیره هرمز تا اسکله شهید حقانی بندرعباس دریانوردی کردند.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز