Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکترحسین کریم عصر شنبه با تقدیم لوح سپاس به خانواده شهیدان فهمیده ، از اینکه این خانواده در شرایط کنونی به خاطر پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مراسم ویژه ای برای پدر و مادرشان برگزار نکردند ، قدردانی کرد.

این لوح سپاس توسط مدافعان سلامت تقدیم خانواده شهیدان فهمیده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پیامی ازدقت نظر، همیاری و همکاری خانواده معظم شهیدان فهمیده با عمل به توصیه های پیشگیرانه دانشگاه علوم پزشکی دربرگزاری مراسم تدفین و ترحیم  مرحوم محمدتقی فهمیده پدر شهیدان فهمیده با هدف پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری ویروس کرونا تشکر به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم حاج محمدتقی فهمیده پدر شهیدان فهمیده ۱۲ فروردین ماه جاری پس از ماه ها تحمل درد و رنج ناشی از بیماری و فراغ فرزندان شهیدش به دیدار معبود شتافت .

مرحومه حاجیه خانم فاطمه کریمی، مادر بزرگوار شهیدان فهمیده نیز روز ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

شهید محمدحسین فهمیده که در آبان ماه سال ۱۳۵۹ و در سن ۱۳ سالگی با بستن مواد منفجره به کمر خود زیر تانک دشمن رفت و به شهادت رسید امام خمینی (ره) او را رهبر نامید.

شهید داوود فهمیده نیز در مرداد ماه سال ۱۳۶۲ و سن ۲۱ سالگی در منطقه عملیاتی حاج عمران شربت شهادت نوشید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی پدر خانواده دانشگاه علوم پزشکی استان علوم پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهیدان فهمیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری که برای اولین بار در پایان یک مسابقه در نشست مطبوعاتی حضور داشت به هواداران تراکتور پیغام مشخصی فرستاد، اینکه تیمش را حمایت کنند. او گفت:  با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

او که با هیجان حرف می‌زد در ادامه گفت: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟